Denetimli serbestlikten kimler nasıl yararlanıyor?

6291 SAYILI DENETİMLİ SERBESTLİK UYGULAMASINA DAİR YASA

Bu kanun 105/A maddesi gereğince açık ceza infaz kurumunda  cezasının son altı ayını kesintisiz olarak geçiren ya da açık ceza infaz kurumuna   ayrılma şartlarının oluşmasından itibaren 6 aylık süreyi geçiren hükümlü diğer şartları da taşıması halinde infaz hakiminin kararı ile denetimli serbestlik müessesinden faydalanabilir.

CEZAEVİNDEKİ HÜKÜMLÜLERİ DAHA ÇOK İLGİLENDİREN 5275 SAYILI KANUNA EKLENEN GEÇİCİ 3. MADDEDİR.

GEÇİCİ 3. MADDEDE, 105/A MADDESİNDE BELİRTİLEN 6 AYLIK SÜRE ŞARTI ARANMAMIŞTIR.BASİTÇE ANLATMAK GEREKİRSE, KANUNUN YÜRÜRLÜĞE GİRDİĞİ TARİH OLAN 11 NİSAN2012 TARİHİNDE  KOŞULLU SALIVERİLMELERİNE BİR YILDAN AZ KALAN AÇIK CEZA İNFAZ KURUMUNDA BULUNAN YA DA KAPALI CEZA İNFAZ KURUMUNDA BULUNUP DA AÇIK CEZA İNFAZ KURUMUNA AYRILMA ŞARTLARINI TAŞIYAN İYİ HALLİ HÜKÜMLÜLER TALEPLERİ HALİNDE  DENETİMLİ SERBESTLİK TEDBİRİNDEN FAYDALANABİLİRLER.

ANCAK,  11 NİSAN 2012 TARİHİ İTİBARİYLE BİR YILI KALAN VE AÇIK CEZA İNFAZ KURUMUNA AYRILMA HAKKI KAZANAN HÜKÜMLÜ BU DENETİMLİ SERBESTLİKTEN EN FAZLA 6 AY SÜRE İLE FAYDALANABİLİRLER.

BU DURUMDA HÜKÜMLÜ ,   11 NİSAN 2012 TARİHİ İTİBARİYLE DİĞER ŞARTLARI  TAŞIYORSA SÜRE OLARAK KOŞULLU SALIVERİLMESİNE  BİR YILDAN AZ SÜRESİ KALDIYSA TALEBİ HALİNDE DENETİMLİ SERBESTLİKTEN FAYDALANABİLECEKTİR.

Av. Leyla Albayrak Yerli

Genel kategorisinde yayınlandı. 134 Comments »

134 Yanıt to “Denetimli serbestlikten kimler nasıl yararlanıyor?”

  1. mehmet mert Says:

    Ben 2001afında sartlı salıverildim 2010 herhangi bir suca karısmadım 2010 silah yakalsttım ve 10 cexa aldım dısardan denetim serbrsliğe imza attım yanlız benim 2014 bihakkın tarıhi dolduğh için yani 4yıl infazımı geri aldı elbistan ağır ceza yargjtaya gitti ne olur kalan 4 yılın hepsinimi yatarım

  2. SEDA Says:

    MERHABA EŞİM 2005 YILINDA EŞİM ADAM YARALAMADAN GİRDİ. ŞİMDİ CEZASI İSTENİYO. ZAMAN AŞIMINA UĞRAMASI GEREKLİ DEĞİLMİYDİ. NE KADAR YATAR

  3. yunus emre anık Says:

    merhaba kardeşim 9 ağır ceza mahkemsinde 1 yıl hapis ceza aldı ve daha sonra 5 yıl infaz verdi aradan 4 yıl geçti eşiyle kavga ettiler 23 üncü sulh ceza mahkemesi infazının yandığını dosyayı açması için de 9 ağıra yolladığını söylemişler ne kadara yatar

  4. mustafa Says:

    cocuğu basit cinsel istimardan 2 yıl 6 ay ceza aldı 01,10,2013 de ceza onandı direk açık ceza evine teslim edilebirlirmi. ve ne kadar yatması gerekir.

  5. murat Says:

    merhaba benim babam imar kirliliğinden ceza aldı yatarı 22 ay şuan kapalıda 18 ayı kaldı
    babam nezaman çıkar

  6. Ertan Says:

    Selamın Aleyküm Bn Denetimli serbestlik yasasından açık ceza infaz kurumundan taliye oldum 8 ay cezam kalmıştı imza atıyordum ve başka dosya patladı gene açık cezaevine teslim oldum 2 kere denetimli serbestlik yasasından tahliye oldum ve şimdi para cezası geldi bu parayıda ödemem çok zor yani 3 5 olsa eyvallah ama değil nasıl olucak şimdi denetimli serbestlik yasasından faydalanıyormuyum para cezası yararama suçundan geldi

  7. erkan Says:

    15 ay hapis cezasi aldim suc kacak insaat ve kavgaya karis ma yeni cikan yasalar da faydalaniyormuyum suan ise kacak durum dayim tesekkürler

    • rahmiofluoglu Says:

      Denetimli serbestlikte yararlanırsın, kısa süre yatar çıkarsun.. Detaylı açıklamaya ofisimiz ücret alır.. 0507 564 38 02 den Senem Hanım ile görüşün..
      Geçmiş olsun..

  8. esra Says:

    sayin rahmi bey benim esim evrakta sahtecilikten 4yil 8ay cezaaldi yatari nekedardir nekadari kapali ceza evinde gecer aciga nezaman gecebilir denetimli serbestlikten yararlana bilirmi lutfen cevap verin hamileyimde gercekten cok zor durumdayim

  9. nil Says:

    merhaba;2006 yılında babamın işlediği yaralama olayı ancak sonuçlandı ve 2 yıl 1ay açık cezaevinde yatmak üzere cezalandırıldı. Denetimli serbestlikten yararlanabilir mi? ne kadar süre yatar? Teşekkür ederim..

    • rahmiofluoglu Says:

      Sorulara avukatlar ücret karşılığı cevap veriyorlar..

      İLETİŞİM: 0507 564 38 02 Senem Hanım

  10. samet Says:

    slm leyla hanım, ben 2 yıl 1 ay ceza aldım, ceza nedenim açtığım internet sitesi yüzünden, fuuşa aracılık olarak tespit edildi ve hakim 2yıl 1 ay ceza verdi.
    karar temyize gönderiliyor, 1 ay açık kalan bir site,iyi hal ve teslim olma koşulları göz önüne alındıgında bu kararın düşme ihtimali varmıdır veya bu 2yıl 1 ay cezayı serbest denetimlik olarak veya para cezasına çevirebilme ihtimalimiz varmı?

    • rahmiofluoglu Says:

      Para cezasına dönmez, ceza düşmez, denetimli serbestlik cezayı kaldırma erken tahliye olursun.. Yargıtayda bir hukukçunun dosyayı takip etmesi iyi olur..
      Daha fazla bilgi için dosyayı görmemiz gerekir..
      İLETİŞİM: 0507 564 38 02 SENEM HANIM

  11. leyla Says:

    slm leyla hanım babamın kesilmiş 3 yıl 1 ay 15 gün cezasını temyize gönderdik ve bozulmadan geldi. ceza kesilmeden önce 3 ay içeride yatmıştır.hangi hallerde cezası düşer yada bunu para cezasına çevirme gibi bir hakkımız varmı bu konuda bizi bilgilendirip yardımcı olursanız seviniriz. Şimdiden teşekkür ederiz.

  12. hasan_engin22@hotmail.com Says:

    selam ben denetimli olarak suhan dışardayım bana 10 ay ceza geldi yargıtaydan acaba denetimli çıkmış olduğum dosya yanıyorumu

    • rahmiofluoglu Says:

      Soru anlaşılır değil.. sanırım tutuksuz yargılanıyordunuz..Yargıtay cezayı onadı.. Böyle ise ceza infaz edilecektir.. Daha fazla bilgi için 0507 564 38 02 Senem Hanım

  13. FERDAĞ CEMREK Says:

    benim eşimin ilk suçudur.temizden cevap geldi cezası 2 yıl 6 ay dır. 20 ay yatarı var.Davanın konusu basit cinsel saldırıdır.şua an cezaevinde 8 ay cezaevinde kalıp son 1 yıl denetimli serbestlikten yararlanabiliyormuyuz.07.12.2012 tarihinde cezaevine girdi.

    • rahmiofluoglu Says:

      Hayır, bu suç kapsam dışı

  14. hasan Says:

    arkadaslar 2010 yılında basıt yaralamadan mahkemeye flan cıktım sonuclanmadı tam en sonunda devlet yurutmus ısı 2yıl 9 ay 10gun ceza verılmıs 10gun ıcınde teslim olmam gerekiyormus sicilim temiz oldugundan 10ay kadar yatarsın dıyorlar acıkceza evinde sizce ne kadar yatarım denetimli serbestlikten yararlanabilrmiyim bana geri donermısınız cok acil lütfen

  15. Emine Says:

    Kardesim 2012 nisan 22de calistigi mekana yapilan uyusturucu madde baskinindan dolayi 1yildir ceza evinde.baska sahislarin hassas terazi ve 157 gr esrar olan torbayi kardesimin odasina birakarak kacmislardir.tum acikdeliller olmasina ragmen hicbiri lehine kullanilmamistir ve 50 ay hukum giymistir 4/2 alip bunu. Bir yilini kapali cezada gecirdi hala acik ceza evine alinmadi 4.yargi paketinden yararlanmasi soz konusu olup olmadigini bilmek isterim lutfen bir cvp rica ediyorum

  16. Halil Özgür Says:

    İyi günler 2006 yılında elektronik kaçakçılığından 494.000 lira para cezası aldım ödeyemediğim için 1090 gün hapis cezasına çevirildi ve açık cezaevinde gönderileceğim söylendi. Yeni çıkan 4. yargı paketinde bununla alakalı bir düzenleme var mı? Birde daha önce 2 ay cezaevinde yatmıştım bu durumda açık cezaevinde ne kadar yatmam gerekecek? Denetimli serbestlikten nasıl yararlanacağım

  17. ceyda Says:

    hocam merhaba benim babam 2 yıldır ceza evinde ve özürlü kendi yakınları ile birlikte 5 kişi esrar ekmekten yakalandı daha öncede bu suçtan yatmıştı fakat şuan suç yerinde bulunmadı üzerinden hiç birşey çıkmadı sadece iftira attılar savcı 10 yıl ceza verdi babam kaçta birini yatar ve yeni yargı paketlerinden yararlanıyor mu?

    • rahmiofluoglu Says:

      Dosyayı görmeden söyleyemem..
      Bizim ofis size yardımcı olabilir.
      İLETİŞİM: 0507 564 38 02 SENEM HANIM

  18. Kc Says:

    Sayın Leyla Hanım yada kim görevliyse acil cevap verebilirmisiniz ? Suç tarihi 2005 suç cinsel istismara iştirak, sadece evde müsafir etme, kızın yaşı 15, aldığı ceza 2 yıl 6 ay, şartlı tahliyesi 16 ay, 4 yargı paketinden yararlanabilirmi, ne zaman cezaevinden çıkabilir. 12/12/12 günü cezaevine girdi. Denetimli serbestlikten faydalanırmı acil cevap verirmisin ?

    • rahmiofluoglu Says:

      Yararlanamaz

    • gülten Says:

      benim oğlan 07 haziran 2013 yılında gasptan tutuklandı yaşı 15 dolmadı davalı şikayetçi olmadı ne ceza alır lütfen cevaplayın

      • rahmiofluoglu Says:

        Dosyayı görmeden doğru cevap vermek zor, mutlaka bir avukat savunsun oğlunuzu.. Bizim ofis davayı alabilir.. Daha fazla bilgi için 0507 564 38 02 Senem Hanım

  19. DOGAN Says:

    Selaminaleykum
    suc tarihi 2004 / 7 ay
    1632 sayili 81/1 maddesi geregince takdiren ve tesdiden 3 yil 4 ay hapis cezasi ile ceZalandirilmasina karar verildi
    Yargitaya gonderdim yeni onandi
    Bunun yatari nedir
    Suan var olan 3 .cu paketten nasil yararlanirim
    4.cu paket cikarsa nasil yararlanirim
    ALLAH razi olsun sizden

  20. Ferhat Says:

    14ay ceza almıştım 12 ay yararı var 3 ayda yatmıştım 8 ay kalıyo denetım yararlanıyomu fakat tutuksuz 7 senenın üstünde yargılandım bi başka dosyam var farkedıyormu edıyor diyolar engel duyular doğrumı

  21. köksal Says:

    ben denetimli serbetlikle dışarıya cıktım normalde cezam 11-4-3013 bitecekti yasadan yarlandım cıktım ancak şimdi bir kişi de bana 500 tl göndermişti aramızda hakaret oldu ve ben bu kişiye parasını geri göndermedim beni dolandırıcı olarak mahkemeye vermiş mahkeme görevsizlik kararı alarak agır suclara dosyayı yollamış suan da dosyam beklemekde bu davadan dolayı denetimli serebstlik bozulurmu veya ceza alırmıyım sizce allah rızası icin bana bir cevap yazın zor durumdayım kafam cok karışık

  22. yasin Says:

    kasten yaralamaden 1yıl 3ay hapis cezası aldım yatarı yanılmıyorsam 10ay hapise girmeden denetimli serbeslikten yararlana biliyormuyuz .. teşekürler

  23. Sezer Says:

    Selamın aleyküm yardmcı olursanız cok sevinirim rahmi bey 4 sene önce parada sahtecilikten 2 ay yattm hakim 2sene 6ay ve 5binlira para cezası verdi. Teymize gönderdk 4sene sonra karar onandı ve 10gün içinde savcılıktan çağrı kağıdı geldi hayatımı düzene soktum evlendim güzel bi işim vardi ne yapmamı önerirsn hapse girermiyim teşekkür ederim şimdiden

  24. fatoş Says:

    slm benım abım 16 yıl ceza aldı 5 yılda ınfazı patladı hürriyetı yoksun bırakmadan 5 arkadas bırlıkte aldılar sımdı buna vururmu bu paket

  25. menekşe Says:

    cengizim şu an kapalı kapılar ardında gençliginin en güzel yılları icerde geciyor kim verecek hesabını

  26. nabi Says:

    ben denetimli serbestlik hakkı kazanmış bir hükümlüyüm ve denetimli serbestlik bürosuna gittiğimde bana kamu yararına çalışmalısın dendi ve ben işe başladım yalnız bu arada ben ssk yaptırdım ve işe başladım ögleden sonra saat 1-5 arası kamu kuruluşunda çalışıyorum tabi durum böyle olunca iş veren kabul etmiyor ve benim bakmaya yükümlü olduğum iki oğlum var.ama benimle birlikte ceza evinden çıkan arkadaşım gittiğinde ona 10 gün iş bulması için süre verdiler ve neticede arkadaşım ssk lı bir iş buldu ve haftada 4 gün karakola imza atıyor ve işine gidiyor şimdi benim nereye şikayet etmem gerekiyor veya hangi yolu izlemem gerekiyor lütfen yardım zar zor bi iş buldum sabıkalı olunca kimse iş vermiyor

  27. menekşe Says:

    ben bu ölümlü dünyada insanların özgürlügünü kısıtlamaya hic kimsenin hakkı yok diye düşünüyorum kimse kimseye kötülük yapmasın lütfen allah gaffurdur bagışlayıcıdır insan kim oluyoki artık ceza evinin kapıları acılsın insanlar affedilsin toplum yardımcı olsun dışlamasın unutmayın sizden önce ALLAH var.

  28. Mustafa Ergene Says:

    selamün aleyküm 2006 mayısta ölüme sebebiyet verecek şekilde adam yaralamak suçundan 1yıl 3ay ceza aldım mahkeme 2009 da sonuçlandı. yargıtay onadı. bu cezanın yatarı kaç ay ve denetimde serbeslikten yararlanırmıyım saygılarımla;

  29. Yusuf Says:

    Uyusturucudan acıkcazaevınde 1sene10ay 10gun ceza alan nekadar yattıktan sonra herhangı bı yasadan yararlanabılır

  30. Halil Yavaşcan Says:

    benım 2009 yılında kesılmıs on ay cezam var bes yıl ıcınde tekrar etmezse bısey olmaz demıslerdı 2010 da aynı suctan yıne yakalndım denetımlı serbesltlık aldım ve tahlıllerde temız cıkınca denetıme gerek yoktur dedıler dıger on ay cezamada ıhbar gıtmıstı ama onuda sorum bızde bısey gorunmuyo 2 yıl daha aynı sucu ısleme sılınır dedıler sızce nasıl ceza alırmıyım bıde unıversıte okuyorum bıttıkten sora polıs olmak ıstyorum bu slınsede onume engel olurmu lutfen cvplayın ALLAH sızden razı olsun

  31. ersin kumaş Says:

    seLam arkadasLar benim daha onceden erteLenmiş
    6ay cezam vardı gecengunistemeden biroLayamudahiL oldum ve 3 ay daha geldiben bu durumda ne kadar yatacam birisi kavgayı ayırırken hakim karsısında durumu anlatmamam ragmen bana 6 ay ceza verdi ve erteledi simdide işsizkaldıgımdan dolayı icralık oldum ve 3 ay ceza aLdım Lutfen bana cevap verebilirmisiniz

  32. hhhhh Says:

    ben bugun mahkmeye çıktım ve denetımlı serbeslık aldım ama uzman yazıyo ne anlama gelıyo idrar verıckmıym yardımcı olursanız sevınırm

  33. çiğdem Says:

    merhaba avukat bey benim eşim yağma suçundan yani botaş boru hattındandan devlet malına zarar vermekten 20 yıl hapis cezası aldı 2010 nisan 5 tarihinde cezaevine girdi şu anda cezasının kaçta kaçını yatacak ne kadar yatarı kalmış denetimli serbeslikten yararlanabilir mi yararlanamaz mı lütfen yalvarırım bilgi verin açık bir şekilde açıklayın ii akşamlar

  34. ömür Says:

    rahmi bey;abim2002 yılında yaralama suçundan ceza evine girdi 5 bucuk ay yattıktan sonra dışardan mahkemesi görülüp kefaretle serbest bırakıldı.2012 yılında cezası temyizden geldi.4 sene 2 ay cezası onaylandı bunun 1/2 sini yatması gerekiyormuş oda 20 ay yapıyor bunun 5 bucuk ayını yattığı için 14 bucuk ay cezası kalıyor geriye,şuan 4 aydır kapalı ceza evinde,önümüzdeki ay acığa gecmesi gerekiyormuş. 9 ayı kalımış oluyor açığa gecmeden dilekçe verip denetımlı serbestlikten yararlanabilirmi?

  35. irem Says:

    benim eşim 3o agustosta acık cezaevine girdi 6 ay acık cezaevinde yatma şartı kalkıyormuş çıkarmı benim eşim tahliye günüde 16 subat 2013

  36. murat Says:

    babam 2007 yılının 8 ici ayında izinsiz define ararken yakalandı jandarmada alınan ifadelerinden sonra serbest bırakıldı hiçbir mahkemeden çağrı kağıdı gelmedi yani hiç mahkemeye katılmadı 20012 yılının 10 uncu ayında mahkumiyet kararı aldıve 10 gün içinde teslim olması isteniyor aldığı ceza ise 2yıl 4 ay ceza aldı kazı yaptıkları yer sit alanı veya mezarlık değil bu süreçten sonra neler yapılabilir ,hangi ceza evinde yatacak ve yatarı kaç aydır

    • rahmiofluoglu Says:

      Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
      Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
      4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,

      http://rahmiofluoglu.wordpress.com/

      Sorularınız için :
      http://www.arzuhalcionline.com

      4

  37. bilal Says:

    leyla hanım kaçak silah taşımaktan saygılar

    10 ay ceza aldım cezam onandı bunu ertelemenin yada denetimli serbeslikten faydalanmam mümkünmü vede şuan agır amaliyatlıyım bu şekilde ceza evinde yatırırlarmı

    • rahmiofluoglu Says:

      8Bizim desteğimizdeki azruhalionline.com artık soruları ücretli olarak cevaplıyor. İletişim bilgileri info@arzuhalcionline.com
      0537 037 43 94 Başak Hanım

  38. pelin6942 Says:

    merhabalar 4.yargı paketinde denetimli serbestlik için açıkta 6 ay gecirme sartı yerine son 2 yılı kalanlar sartı getirilmiş doğru mudur?

    • rahmiofluoglu Says:

      13Bizim desteğimizdeki azruhalionline.com artık soruları ücretli olarak cevaplıyor. İletişim bilgileri info@arzuhalcionline.com
      0537 037 43 94 Başak Hanım

  39. didem kadıoglu Says:

    benım esım 2005 yılında sahte para yaklatıyor ve 3 ay ceza yatıp ckıyor ve suan alındı acık ceza evınde denetımlı serbestlıkten faydalanabılırmıyız ve ben magdurum bakan kımsem yok 2 yasında cocugum var bıde 4 aylık hamıleyım ne olur cvp verın

    • rahmiofluoglu Says:

      Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
      Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
      4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,

      http://rahmiofluoglu.wordpress.com/

      Sorularınız için :
      http://www.arzuhalcionline.com

      33

      • selami Says:

        Lütfeb bir bilgi verin bana babam 3 sene infazı kesildi Oda bu denetimli serbestlikten yararlanırmı ağır bir cezası yok ama 2 dosyası var yararlanırmı yararlanmazmı cezası düşermi düşmezmi bana bir bilgi verin lütfen

      • emre amasyalı Says:

        merhaba 2005 in 5.ayın 19 unda cezaevine gittim ustumde hıc bır delıl olmadan 14 ay yattım sonra sartlı tahliye edildim ve 2012 ocak ta 6 yıl 8 ay hapis verıldı yargıda bunu onadı yargı paketlerının bırıınden yararlanabılıyormuyum acaba suc kasten adam öldürmek ve bu suca yardım diye soylendı ama malesef adelet yerını bulamadı

      • rahmiofluoglu Says:

        1 yıl erken tahliye ..

  40. kadir Says:

    ben yaralama sucundan 7 ay 15 gün hapis cezası aldım dün itibariyle cezam onanmış 3 gün tutuklu kalmıştım yeni yasadan yararlanırmıyım cezamım 5\1inimi yatarım lütfen zamanım yok yardımlarınızı bekliyorum

    • rahmiofluoglu Says:

      Cezan açık cezaevinde infaz edilecek. Üçte ikisini yatarsınız.

    • rahmiofluoglu Says:

      9 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  41. atacan Says:

    merhaba rahmi bey cete üyeliginden 2 sene 1 ay ceza aldim yargitay onadi 2008 de 1 ay cezaevinde kaldim sonra tutuksuz yargilandim acaba acik cezaevine gecebilirmiyim cete üyesi olma durumundan zor deniyor eger gecersem bu kanundan yararlanabilirmiyim siddet yok sikayetci yok davamda simdiden tesekkür ederim

  42. Senol Says:

    S.a ben 20 yasında ır gencım ve 17 yasında bırını bıcakla yaraladım aynı olayda bende bıcakla yaralandım bır bırımızden davacı olmadık kamu davası acıldı sadece bana gectımız ay mahkeme sonuclandı 5sene ceza verdı hakım bıde denetım serbestlıgı 5 yıl sureyle bu ceza sıcılıme ıslemısmıdır ve karar nameyı almadım nasıl alıcam ılerde bana yatmam gereken bı ceza veya para cıkıcakmı aydınlatırsanı sevınırım saygılar sımdıden tskurler

    • rahmiofluoglu Says:

      56 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  43. Senol Says:

    Ben 17 yasında bırını yaraladım ve aynı olayda benda yaralandım bır bırımızden sıkayetcı olmadık kamu davası basladı ve dava sadece bana acıldı gectımız ay dava bıttı bana 5sene ceza verdı hakım denetımlı serbestlık verdı 5yıl sureyle askerlıgıme yansırmı bu ve kararnameyı almadım daha odemem gereken bı mıktar cıkıcakmı benı bı aydınlatırsanız sevınırım

    • rahmiofluoglu Says:

      100 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  44. ahmet Says:

    sayın avukatım merhaba.
    öncelikle bana göre belirsizliğini koruyan 3, yargı paketi hakkında ve denetimli serbestlikden yararlanma konusunda aydınlatıcı bilgi verdiğiniz için şükranlarımı sunarım.benim ruhsatsız silah taşımakdan 10 ay kesinleşmiş cezam var.infaz memurlarının bir kısmı 6 ay kadar yatabileceğimi , bir diğeride cezaevine girdikden sonra dilekcemin sonuçlanına kadar ( 3-5 gün )sonra salıverileceğim söyleniyor.bu paketden yürürlüğe girdiği tarihde dışarıda olap yararlanan örnekleri var.kısacası ben yaralanabilirmiyim.saygılar.

    • rahmiofluoglu Says:

      61 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

    • burcu Says:

      benim eşiminde 6 ay cezası var bana da öyle söylü yorlar 35 gün yatar diyorlar inşallah
      öyle bişey vardır 2 tane kızım var ve kapıcıyız iş riskim var çok zordayım

      • rahmiofluoglu Says:

        Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
        Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
        4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,

        http://rahmiofluoglu.wordpress.com/

        Sorularınız için :
        http://www.arzuhalcionline.com

        36

  45. ahmet Says:

    sayın avukatım merhaba : Benim yargıtaydan 16/07/2012 tarihinde onanmış 6136 yasaya muhalefetten kesinleşmiş 10 ay hapis cezam var.Günlerdir araştırıyorum kesin bir netice alamamakla birlikde teslim olmam durumunda açığa alınacağım ve ceza evinden vereceğim dilekçeden sonra 3.yargı paketi gereğince serbest bırakılacağım söyleniyor.hoş görünüze sığnarak vereceğiniz cevaba şimdiden teşekkür ederim.lütfen beni aydınlatın.

    • rahmiofluoglu Says:

      63 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  46. yegen Says:

    merhaba benim sormak istediğim 8 ay yatarım var ceza evine girmeden denetimli serbestlikten yararlana biliyormuyum 6 aya açıkta yatma şartı kalktı hiç bir şey analamadım yardımcı olursanız sevinirim teşk

    • rahmiofluoglu Says:

      64 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  47. salih Says:

    merhaba resmi evrakta sahtecilik ten 4 yı süreklilik arz ettiğinden 1 yı artırılarak 5 yıl ceza aldım ve bu resmi evrak orgutune uye olmaktan da 2 yıl 6 ay ceza aldım aynı dosyada daha onceden sabıkam yok butun mahkemelere gıttım avukatım yoktu takıbını ıyı yapamadım karar kesınlestı yargıtaya gonderdım su an tutuklu değilim eger onanırsa ne kadar yatarım ve bu aftan ne zaman yaralanabılırım suc tarıhı 27/01/2010 karar 03/07/2012 toplamda 7 yıl 6ay hapis cezası rica ediyorum cevaplarsanız sevınırım

    • rahmiofluoglu Says:

      75 http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  48. AHMET Says:

    MRB BENİM YARGITAYDA 2 YIL 1 AY CEZAM VARDI 5 – 6 GÜN ÖNCE KARAR GELDİ BUNUN YATARI NE KADARDIR ZATEN 6 AY CEZAEVİNDE KALDIM DENETİMLİ SELBESTLİKTEN YARARLANABİLİRMİYİM LÜTFEN Bİ YARDIMCI OLUN ZOR DURUMDAYIM.

  49. mehmet Says:

    slm ..Av. leyla hanım.. benin derdim 2008 de 2yıl 6ay ceza aldım r.belgede sahtecilik .4 yıldır yargıtayda sonum ne olur degerli bilgilerinizi bekliyorum saygılar

    • kübra Says:

      babamda öyle oldu memur sahtecilik yapıyor ama cezasını babam cekiyor 7 yıl sonra 63 gün ceza geldi babama simdi içeride

  50. eyüp yiğit Says:

    babam ruhsatsız silah bulundurmaktan 1 yıl 3 ay ceza aldı daha hapse girmedi denetimli serbestlikten nasıl yararlanabilir.teşekkürler alakanıza…

  51. narin agrili Says:

    esm 2008 ylnda adam yaralmadn cza evne grdi iki sne ytti gne grdi hamileyim kimsesizm esim bu denetimli sebslktn ckcakmi

  52. tezcan1547@hotmail.com Says:

    slm benim eşim 9 sene ceza aldı ama bunun eski yasaya göre kaç yılını yatar gasp ve yolkesme suçundan denetimli selbeslikten ne zaman yararlanır

  53. alegrin Says:

    Merhaba,
    Tehdit ve şantaj suçundan 25 ay ceza yemiş ve bu cezası 16 aya düşürülmüş bir yakınım 1 aydır kapalı ceza evinde tutuklu. Davaya konu olan tehdit ve şantajlarda bahsi geçen ifadeler ifa edilmemiştir. Yani yapmakla tehdit ettiği şeyleri hayata geçirmemiştir. Bahsi geçen düzenleme ile tahliye olması veya denetimli serbestlikten faydalanması mümkünmüdür. Bu arada yakınım engellidir ve tek kolu olmadığından cezaevi koşullarında yaşamını idame ettirmekte zorluk çekiyor. Ne yapmalıyız, yardımınıza çok ihtiyacım var. Saygılarımla.

  54. ramazan Says:

    selam hocam degerlı zamanınızı alıyorum kusara kalmayın ama bu konuların uzamnısız 2003 de olan bır olaydan dolayı 2 yıl 6 ay ceza onandıve bunun yatarı 12 ay 61 gun yatmıstım gerıye 10 ay kalıyor
    ne zaman acık ceza evıne gecme hakkı kazanırım ve ne zaman dentımlı serbeslıkten faydalana bılrıım yardımcı olursanız sevınırım acıl cvp yazmanız mumkunmu bu yasa ne kadar etkıler benı

  55. Seda Says:

    Rahmi bey,
    Öncelikle yardımlarınız için çok ama çok teşekkür ederim.Size sorum eşim nitelikli dolandırıcılıktan dolayı 30 ay cezası vardı mahkemenin iyi hal ve aftan yararlanarak 8 ay hüküm giydi.1aydan beri cezaevinde denetimli serbestlik yasasından yararlanabilirmi?yararlanirsada ne yapması gerekir.Tekrar teşekkürler yardımlarınızı bekliyorum

  56. hatice Says:

    eşim daha önceden 6 yıl yattı ve aftan çıktı daha sonra ruhsatsız silah taşımaktan yakalandı ve 8 ay,450 tl para cezası verildi su anda 15 gündür içeride bu yasadan 72 gün yatarsa yararlanacagı söylenildi böyle birşey varmı yasadan yararlanırmı acaba bilgilendirirseniz sevinirim

  57. boss_2088 Says:

    babam 2002 yılında evrakta sahtecilikten yargılandı ve 11 ay yattı sonra tahliye oldu daha sonra cezası onandı ve 4 ay daha yatması gerekiyor bu yasadan yararlanabilir mi?

  58. Çağrı karataş Says:

    babam 25/03/2005 tarihinde işlediği etkili eylem suçundan 1 yıl 15 gün ceza aldı. 6 aydır ertelemeyi kullanıyordu 08/05/2012 tarihinde uzatmanın günü bitti teslim oldu. kapalı cezaevinde 15 gün yattı şimdi açık cezaevinde içerde dilekçe verse denetimli serbestlik yasasından yararlanırmı ??

  59. ferdi Says:

    slm arkadaşlar içinizde anlayan yada bir hukukçu varmı soruma lütfen cevap verin kesinleşmiş 5 yıl 3 ay cezan var yatarı 3 buçuk yıl bu çıkan yada çıkacak olan yasadan ben yararlanabilirmiyim tşklr.

    Cevapla

  60. biricix Says:

    mrh eşim 2008 yılında suç delillerini gizlemeden dolayı hapse girdi 45 gun yattı ve beraat etti 3 yıl gecti dosyası yargıtaydaydı ve 20 nisanda karar geldi.1yıl 8 ay yatarı var 5 gun oldu hapse gireli kapalı ceza infaz kurumunda cezaevinden verilen müddetnamede 1yıl yatarı var.eşim denetim serbestliğinden falan yararlabilir mi yardımcı olursanız sevinirim

  61. dilek Says:

    merhabalar benim eşim 2002 de tecavüz suçundan yargılanmış 3 ay yattıkyan sonra suçsuzluğu ispatlanmış ve serbest bırakılmış bize nisan ayında temyizden karar geldi ve 2 yıl 9 ay 10 gün ceza kesilmiş peki eşim bu denetimli serbestlikten yada 3.yargı paketindeki yasalardan faydalanamıyormu bize önce hiç yatmıycak dediler şimdide 10 ay yatarı var dediler lütfen cevap yazın lütfen

  62. Funda Says:

    Merhaba leyla hanım benim babam 2005 de trafik kazası yaptı ve mahkeme olana kadar 4 ay yattı cıktı ve 2 yıl ceza geldi temyize gönderdi evragı muhtar almıs bizden gizlemiş ve babamı tutukladılar 1 aydır cezaevinde yasadan faydalanırmi lutfen cevap yazın

  63. şehmus kaplan Says:

    slm babamın suç tarihi 2004 olup müessir fiilden 2 yıl 6 ay ceza aldı yatarı 1 yıl olup 28 kasım 2011 tarihinden beri yaklaşık 6 aydır hükümlü olup kapalı cezaevindedir açık cezaevine ayrılma hakkı 25 mayıs 2012 dir denetimli serbestlik yasasından faydalanmak için cezaevi yetkililerinden sorduk ançak yasadan faydalanmak için 6 ay açık ceza evinde geçmesi halinde faydalaçağı ançak 6 ay açık ta geçmesi halinde sartla tahliyeye gelmektedir bu yasadan nasıl faydalanırız nerelere müraçaat etmeliyiz şimdiden teşşekkürler.

  64. uğur Says:

    rahmi bey ben 12/09/2005 şuç tarihinde korku,kaygıyaratabilecek tarda silahla ateş etme şucundan k.h. davanın sonunda 1 yıl ceza aldım temiz onadı ne kadar yatarım. bu denetimli serbetlik yasasından yararlanırmıyım nasıl yada kamu cezasına kamukurumunda çalışarak tamamlıya bilirmiyim tebligatı aldım 7 günüm var beni aydınlatırmısınız

  65. ALP DAĞTEKİN Says:

    selam,silahla ateş etme korku ve panik yaratma suçundan dolayı 6 ay cezam yargıtaydan onaylandı,cezamın infazı çıktı,bu cezayı yatmak zorundamıyım yoksa bahsi geçen denetimli serbestlikten yararlanabilirmiyim.teşekkürler.

  66. yasin Says:

    1 yıl 3 ay ceza aldım karar yargıtayda denetimli serbeslik nasıl yararlana bilirim suç yaralam

  67. Buraq Says:

    leyla hanım benim abim 2008 senesinde sahde paradan 11 ay yattı ve 2,5 ay önce dosyası geldi şu an 2,5 aydır açık ceza evinde yatmakta 22 ay daha cezası geldi son bir yılı kalırsa kesin cıkacak mı acaba bu yasadan yararlanacak mı

    • rahmiofluoglu Says:

      6 ay açık ceaevinde kalacak ve meşruten tahliyesine bir yıl kalacak..tahliye olacak..

  68. halil Says:

    Merhaba
    bir yakınım 7 yıl 6 ay ceza aldı suç tarihi 2002 yılı 531 gün cezaevinde yattıktan sonra beraat etti fakat yargıtay kararı bozdu şu an 19 nisan itibariyle tekrar cezaevinde acaba bu denetimli serbestlik yasasından yararlanacakmı şu anda koşullu salınma tarihi 6 kasım 2013 görünüyor bir yılı silinip 6 kasım 2012 de çıkarmı cevaplarsanız çok sevinirim.

    • rahmiofluoglu Says:

      Açık cezaevi hakkını kazandıktan sonra en az 6 ay orda kalacak ve 1 yıl erken tahliye olacak..

      • halil Says:

        Cevabınız için çok teşekkürler bu yasadan faydalanmak için son başvuru süresi varmı ? birde açık cezaevi hakkı 5 de birini yattıktan sonra kazanılıyor bildiğim kadarıyla yakınım 531 gün yattıktan sonra açık hakkını kazanmasına 16 gün kala tahliye olmuş fakat sonra yargıtay kararı bozunca tekrar cezaevine girdi şu anda 21 gündür orda eksik kalan 16 günüde tamamlamış durumda ama ilk yattığı süreyle şimdiki zaman arasında 8 sene geçti ilk yattığı zaman gözönüne alınıp açık hakkını kazandımı şu anda.son sorumda bu denetimli serbestlikten yararlanması için dilekçeyi babası dışardan verebilirmi yoksa kendi ordamı vermeli.Çok teşekkürler.

  69. ergun Says:

    merhabalar;bir sorum olacak cvplarsanız çok memnun olurum:2001 suç tarihi,resmi evrakta da sahtecilikten 2 yıl 4 ay ceza aldım.cezaevinde yatmam gereken süre eski infaz olduğu için 11 ay 10 gün.şu anda 4 ay erteleme aldım.Bu durumda bu yasadan bende faydalanıyormuyum.Doğru anladıysam açık hakkını kazandığım 5 ay 18 gün sonra denetimli serbestlikle tahliye olurmuyum.geçici,madde bizim gibi koşullu salıverilmesine bir yıldan az olanlar için açıkta 6 ay kesintisiz kalma zorunluluğpunu kaldırıyor mu acaba,
    bu hususta beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

    • rahmiofluoglu Says:

      Sizin açıkta 6 ay kalmanız şart

  70. sevilay Says:

    kocam 2007 yılında polısle kavga etmıs karsılıklı darp etmısler bırbırlerını 9 ay ceza geldı 6 ay yatarı varmıs 15 gundur ceza evınde 5te bırını yatması gerekıyomus yatarınınmı yoksa 9 ay cezanınmı 5 te 1ını yatıck sımdıdn cvbnız ıcın tesekkurler

    • kadir Says:

      sevilay hanım bende aynı durumdayım 5\1 inimi yatmam gerekiyor sordugum avukatlar tamamını yatarsın diyorlar yeni yasayı bilen yok sanırım lütfen cevabınızı bekliyorum benimde 3 günüm kaldı erteleme bitiyor lütfen

  71. ali Says:

    uyuşturucudan 2,5 yıl alan bir kişi 1 yıl kaldıktan sonra çıkma saşnsı var mı bu yasadan ?

    • rahmiofluoglu Says:

      HAYIR YOKTUR.ÇÜNKÜ AÇIK CEZA İNFAZ KURUMUNA ÇIKMIŞ YA DA ÇIKMA KOŞULLARI OLUŞMUŞ VE 11.04.2012 TARİHİ İTİBARİYLE 1 YILDAN AZ KALAN İYİ HALLİ HÜKÜMLÜLER YARARLANIR.

      • ali Says:

        peki 1 yıl altına düştüğünde yararlanabilirmi yoksa o anki zamanda düşenlermi sadece faydalanır

      • rahmiofluoglu Says:

        Açıkta 6 ay kalmak şart en az..

      • ali Says:

        benim asıl sorum şu esrar satma suçu terör eylemi gibi algılanıp bu serbestlikten muaf gibi bir durum varmı. yani bu kanun kapsamı dışı mı kalıyor bu suç.

      • rahmiofluoglu Says:

        Yok öyle şey..

    • muammer Says:

      şartlı tahliyesine 1 yıl kala açık ceza infaz kurumlarına ayrılacak olanlar ( uyuşturucu, hırsızlık, gasp, yağma, ırza geçme, terör suçları ) en fazla 6 ay süre ile yararlanabilir.

  72. timur Says:

    ben 2001 senesınde işlenen resmı evrakta sahtecilik suçundan 25 ay hapis cezası aldım .647 sayılı eski kanuna göre cezam ın yatarı karşılığı karşısında denetimli serbetlik yasasından yararlanabiliyormuyum?.ama şu an 10 günlük teslim olma sürem var.ayrıca psikolojik rahatsızlığım olduğuna dair uzman doktor raporum var.rahatsızlığım f 28 organik olmayan psikotik bozukluklar ve diğerleri. yardımcı olabilirsenız cok tesekkur ederim. saygılar.

    • rahmiofluoglu Says:

      Yararlanacaksınız ama infaz başladıktan sonra..açıkcezaevine çıkma hakkını kazanacaksınız, orda 6 ay ve tahliye..

      • ali Says:

        benim asıl sorum şu esrar satma suçu terör eylemi gibi algılanıp bu serbestlikten muaf gibi bir durum varmı. yani bu kanun kapsamı dışı mı kalıyor bu suç

      • erol Says:

        yazılan cevaba göre yararlanması mümkün gözükmüyor. zaten cezasının yatarının toplam süresi 10 ay, sizin cevabınıza göre acık ceza evine geçebilmesi için 5 ay, açık ceza evinde de 6 ay kalması gerekiyor toplam 11 ay yapıyor yararlanabilmesi için. zaten 10 ay yattığında şartlı tahliye olacak. cevabınıza göre yararlanması mümkün olmuyor. bence eğer yasanın yorumu cevabınızda ki gibiyse anayasanın eşitlik ilkesine aykırı cezası fazla olanlar yararlanabiliyor, cezası az olanlar yararlanamıyor. bu yasayı meclis tekrar gözden geçirmeli ve açık ve anlaşılır ve daha sade bir hale getirmelidir.

  73. zeynep Says:

    merhabalar leyla hanım .sormak istediğim bu geçici 3. madde ile şuan koşullu salıverilmelerine bir yıldan az kalanlar mı yararlanacak yani benim nişanlımın koşullu salıverilmesine 9 ay kaldı kendisi şuan 3 aydır kapalı ceza infaz kurumunda .açıga ayrılma hakkı yani cezasının beşte birini tamamlayarak acık ceza evine çıkma tarihi temmuz 5 .bu madde geregince temmuz 5 e kadar beklemesine gerek kalmayacakmı ..yasadan yararlanıp çıkabilirmi

  74. askın Says:

    leyla hanım benim bir sorum olacak kamu davasından 14 ay ceza aldım tahminimce bunun yatarıda 9 ay daha ceza evine hic girmedim bu yasadan nasıl faydanalırım tesekkürler saygılar

  75. ömer ünsalan Says:

    kosulu salıverilmrsine bir yıldan az süresi kalan abimin geçmişten bir para cezası var diye dnetimli serbestlik talebini red etiler .birde geçiçi madedki kapalı ceza evinde olupta açık hakı olanlar da yararlayr bu yasadan ama abimin cezasını 5 te 1 olmasına yasnın cıktığı gün 6 günü kalmıştı ve bu nedenden dolayı yine red etmişler bu yasa 11 nisan 2012 de sadece o gün eger şarlar olusuyosa kabul olur dedi infaz hakimliği .. avukat bey abim bu gün itibariyle açık ceza evine geçme hakı doğdu acaba tekrar baş vursa kabul olurmu

    • ömer ünsalan Says:

      abimin toplam hapis cezası 17 ay 15 gün 06.01.2012 günü ceza evine girdi tam 102 gündür ceza evinde.polise mukavremet ve hakaret sucu. geçmişte adli bir para cezası var ve ödemişti.1 kez infaz rejimine göre cezası infaz oldu. yeni çıkan yasa için dilekçesini verdi ceza evide olumlu rapor verdi.ama infaz hakimliği 5 te1 süresini tamamlamdığından 11 nisan 2012 itibaryle… birde sabıkası olduğu için kosulu salıverilmesine bir yıldan az kalmış ama onuda sabıkası var diye o madedende yararlanmaz dedi ve red etiler talebini. acaba abim itiraz etse tekrar bu yasadn yararlanırmı su anda 5 te 1 süresinide doldurdu infaz hakimliği bu sürenin artık geçerli olmadığını sadece bu sartın 11 nisan 2012 günü geçerli oldugunu söylüyor yani abim 7 gün önce tutuklansa yasadn yararlanırmış lütfen bir yanıt verirmsniz herkes bir sey söylüyor.a

  76. fethi ALABAS Says:

    Leyla Hanım Merhabalar
    2 gun once abımın 2005 yılından bır mahkemesı nedenıyle tutuklanmasına ve 1 sene 10 ay ceza kesılmıs. tutuklu kalacagı sure 7 ay 10 gunmus. bunun yanısıra 5 ay da dıger bır davadan ceza almıs.Bunlara ıstınaden 12 ay 10 gun. bu sure 6 ay suresıne ınınce mı ? denetımlı ceza yasasından faydalanıyor. Yardımlarınız ve vermıs oldugunuz bılgıler ıcın tesekkur ederım.

    • rahmiofluoglu Says:

      Açık cezaevin en az 6 ay kalacak ve 1 yıl erken tahliye..

  77. dogukan Says:

    merhabalar Rahmi bey.Sorum şu bir yakının şuan cezaevinde denetimli serbestlik yasasından yararlandı ama çıkamadı infaz hakimi 2003 de görevli memuru yaralamak suçundan başka bir dosya daha bulmuş ve red cevabı vererek 4 ay daha cezaevinde kalmasını uygun bulmuş.ama bu dava mahkeme aşamasındayken beraat vermiş hakim tabi görevli memur birde iç işleri bakanlığına şikayettde bulunmuş bir sene ceza aldı ama cezaevi müdürü yasadan dolayı 4 ay daha yatıp çıkarsın demiş.bu 4 ay cezası para cezasına çevrilebilirmi itiraz hakkı varmıdır yada 3.paket çıkarsa bu yaralamayıda kapsıyormu üst sınır 5 yıl olacak diyorlar eğer kanunlaşırsa hemen çıkarmı şimdiden çok teşekkürler..

  78. muammer Says:

    ben muammer arkadaşım şu an kapalı ceza evinde 14 aydır yatıyor tahliyesine 9 ay kalmıştır . yargıtayda dosyası olduğundan dolayı denetimli serbeslikten yararlanabiliyormu yararlanabilirse ne gibi şartlardan yararlanabilir.cevabınızı bekliyorum.

  79. ahmett Says:

    peki hocam ceza ertletmesi alan cezası 10 ay olan yani şuan erteletmedeki kişiler nasıl yararlanır.illede cezaevine girme şartı varmı 2 ay kapalıda yatıp 2007de serbest bırakılmıştı geçen ay cezası geldi erteleem aldı şuan dışardanasıl yararlanır. dilekçeyle olabiliomu yoksa 6 ay dahamı yatması lazım
    saygılar hocam

  80. izmirli Says:

    sayın hocam…icra yoluyla gayrımenkul satışlarında -ipotekli-zaman aşımı varmıdır…satılmazsa alacak 10 yıllarca sürermi…saygılar

  81. serkan Says:

    mrb. benim kesinleşmiş 2 yıl cezam var.bunun ceza yatarı 16 aydır.şuan teslim olsam yeni denetimli serbestlik yasasından ne kadar yararlanırım.yani yarın cezaevine girsem nekadar zaman sonra yasadan yararlanıp çıkabilir.cevaplayıp yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkr saygılarımla…

    • maho Says:

      nereye kadar kaçacan olm

  82. hüseyin göl Says:

    babam 10 AY CEZA ALDI 14 şubata ceza evine girdi bu cıakn yasadan yaralanıyormu

    • maho Says:

      müebbet verilmiş senin babana

  83. filiz Says:

    EŞİM 21 AY CEZA ALDI YATARI 14 AYDI 5 AYDIR KAPALI CEZAEVİNDE 9 AYI KALDI 2 AY SONRA ACIK HAKKI OLUYOR EŞİM SİYASİ VEYA TERÖR SUCLUSU DEĞİLDİR DENETİMLİ SERBESTLİKTEN YARARLANABİLİRMİ CEVAP VERİRSENİZ COK SEVİNİRİM

    • maho Says:

      yarına çıkar merak etme

  84. melek Says:

    merhaba Leyla hanım.siz sordugum 7. avukat olacaksınız.eşim 2003 te 6 ay kapalıda yatmıştı.2011 de 20 ay yatarı onandı.14 ay cezası kaldı.kendisi dışarıda.bu 14 ay yatarı denetimli serbestlikten nasıl yararlanıyor.biri diyorki 2 ay biri 6 ay.digeri 8 ay….bi digeride hiç diyor..bakalım siz ne diyceksiniz…şimdiden teşekür ederim

  85. Mehmet Cansever Says:

    Yorum ve görüşünüze aynen katılmakla birlikte,6291 SK’nun 2/2 m.göre şartlı salıverilmelerine 1 yıldan az kalanlar,açık CİK’e ayrılma hakkı kazananlar ve hükümlü olupta ”cezası halen erteli olanlar” (infazına başlanmamışlar) hakkında uygulanması konusunda tereddütler var.

  86. abdullah akbaş Says:

    slm benim ağbimin 11 ayı kaldı açığa geçme hakkıda var ama infaz hakimi tarafından talebi geri çevrildi gerekçesi ise bu infaz usulünden cezasının bir yılı kala açığa geçmeye hak kazananlar bu infaz usülünden en fazla 6ay yararlana biliyorlarmış madem öyleyse bu yasaya eklenen geçici maddenin ne anlamı var bir türlü anlamış deyilz gerçi ağırceza mahkemesine itirazda bulunduk ama oda ne olur bilemiyoruz ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız yardımcı olursanız çok seviniriz ALLAHA emanet olun.

  87. av leyla hanim Says:

    slm leyla hanim ben silahtan 10 ay cezaaldim ve cezam kesinlesti turkiye disindayim bu yasadan ne sekilde yararlaniyorum ve ne yapmam lazim saygilar

    • metim Says:

      slm leyla hanim ben silahtan 10 ay ceza aldim ve cezam kesinlesti turkiye disindayim 3 yargi paketinden yaralanacakmiyim cevaplarsaniz sevimirim iyi calismalar


Bir Cevap Yazın

