Denetimli serbestlik alt komisyonda kabul edildi

‘Denetimli serbestlik’ten 15 bin hükümlü yararlanacak TBMM Adalet Komisyonu, ‘denetimli serbestlik’ tasarısını kabul etti. Buna göre açık cezaevinde cezasının son 6 ayını kesintisiz olarak geçiren, koşullu salıverilmesine 1 yıl ve daha az süre kalan iyi halli hükümlüler, cezalarının kalan kısmını cezaevi dışında geçirebilecek. Tasarıdan açık cezaevlerindeki yaklaşık 15 bin hükümlü yararlanacak.DEVAMI

Genel kategorisinde yayınlandı. 267 Comments »

267 Yanıt to “Denetimli serbestlik alt komisyonda kabul edildi”

  1. sadan Says:

    hocam selamlarımla.ben 1 yıl ceza aldım.ikinci kez temyize gönderdim.avukat tutmamın bir faydası olurmu bu saatten sonra ve bu çıkan yasadan yararlana bilirmiyim sizce. teşekkürler.iyi çalışmalar

    • rahmiofluoglu Says:

      Ceza davasında avukatın her aşamada yapacağı bir şey olur..

      • brahim Says:

        hocam 3 yıl 1 ay cezam geldı duzeltılerek onanmıs yargıtaydan ben bu cezanın ne kadarını yatıp denetımlı serbeslıkten yararlanabılırım ..ve cezam eskı tck

      • rahmiofluoglu Says:

        http://rahmiofluoglu.wordpress.com/arzuhalcionline/

  2. yıldız Says:

    slm aleykum hocam benım eşim 6 sene önce gasptan cezaevine gırdı.9 ay yattı yaşı 17 dıydı 18e cezaevınde girdı.çıktı dosyalar temıse gıttı 4 sene 9 ay sonra cezası kesıldı 3 dosyadan her bırınden 2 yıl 9ay 10 gun ceza aldı 2/3sını yatacak. suan da cezaevınde 14 aydır yatıyo. bu yasalardan ne gıbı yararlanmalar olabılır bızı aydınlatacak açıklama yaparmısınız şimdiden tesekkurler saolun .hocam

  3. emine Says:

    merhaba avukat bey benimde eşimin 3 sene 10 ay yatarı var 102 maddeye göre yargılandı cezamız onandı 1 yıl kala açıkcezaevine geçicek acaba ne zaman nasıl faydalanır denetimli serbestlikten 1 yıl kala çıkma şansı varmı.

    • rahmiofluoglu Says:

      Açıkcezaevin 6 ay kalacak sonra..

  4. ayca Says:

    merhaba su anda denetimli serbestlikten dısarı cıkanlar içeri alınıyor diye duydum uyuşturucu sucundan tam 6 ayını doldurmayanlar için dogru mudur?

  5. ismail Says:

    hocam iyi günler benimde 10 ay cezam var yatarı 6 ay 20 gün ben bunun 41 gününü tutuklu gecirdim tahliye edildim cezam kesildi yargıtaya yolladım 5 ay 9 gün gibi bir süre daha yatmam gerekiyor eger yargıtay onaylarsa ben bundan direk yararlanıyormuyum 41 gün tutuklu kaldıgım süre var cezamında yatarı 5 ay 9 gün kanuna göre 1 seneden az cevap verirseniz sevinirim

    • rahmiofluoglu Says:

      Direk yararlanma yok..

      • ismail Says:

        cevap icin teşekkürler peki ne kadar içerde kalmam gerekiyor yasadan faydalanabilmem icin 5 ay 9 günün 5/1 nimi yatıp cıkılıyor teşekkürler

  6. sevılay Says:

    mrh hocam esım 2006da polısle kavga etmıs sımdı cezası geldı 9 ay ceza aldı yatari 6 aymıs nısanın 16sında teslım oldu suan ıcerde bu cıkan yasadan yararlanabılırmı

  7. meryem Says:

    arkadaşımın çıkmasına 6 var ama yargıtayda dosyası var hatliyeden yararlanabiliomu cvp yazrsanzz çok mutlu olurum

  8. mustafa Says:

    rahmi bey arkadasım 2006 yılında şartlı tahliye oldu toplam 13 ay kadar kaldı ve dosya yargıtaydan dönerken davanın biri zmaan aşımından düştü ve 3 te biri düştü 6 sene verilmişti 4 sene olarak onandı ve suan dışarıda öğrenci olarak okuyor süre kalıyoşuan yatacağını hesapladığımızda 5 6 ay giibi bir yatacak süresi kalıyor cezaevine dönüp dilekçe vererek yeni çıkan son bir yılı kalanlar yasasından yasadan en çok kaç ay sonra çıkar veya cıkarmı yararlanırmı sizden acil cevap bekliyorum teşekkür edeirm

  9. güli Says:

    hocam eşimin 3,5ay bir cezası var.2ay 10 gün yatarı var.denetimli serbestlikten faydalanabilir mi,faydalanabilirse illa içeri girmesi gerekir mi yoksa avukat aracılığıyla düşüm yapılabilir mi.saygılarımı sunuyorum.teşekkürler.

  10. celal Says:

    Hocam benim denetim serbetlık cezam vardı 3 aydır qıtmıyorum bu aff bana yararmı dosyam kapanırmı? askere gıtcem yardımcı olurmusun uyuşturucu madde .bulundurmakdan dolayı ?

  11. demet kurnaz Says:

    iyi günler benim eşimin cezası 6ay.bir aydır içerde acaba bu yasayla nezaman çıkar

  12. muhittin uğurlu Says:

    hocam oğlum taksirli ölümlü trafik kazasından 5.5 yıl aldı yatırı 3.5 yıl 1.5 yılını yattı yargıtay onadı ama dosyası gelmedi dosya gelince kalan 2 yılını nasıl yatar bu yasadan faydalanırmı saygılar

  13. gülten Says:

    hocam meraba benim eşim ilk suçu ve 2sene 1ay ceza aldı tatarı 16ay 2aydır cezaevınde yanı 2ay dahamı yatacak salıverılecek nasıl olacak ,denetımlı serbestlık 3sene oldu dıyorlar eger oyle ise 2sene cezası olan bır insan salıverılmezmı allah rızası için bizi aydınlatın av. dahı bu sorumuza cevap veremıyor size dua ederız

  14. emine Says:

    Benim eşim polis tutanakları yüzünden olmadığı bir çeteye üye olarak gösterildi 8 ceza aldı. 1997 yılındanda 7 ay yatıp berat etti biz bu yeni aldıgı 8 ayı mahsup ettirmek istedik fakat avukatımız zaman aşımına uğramıs diğer olay olalı 15 yıl geçmiş dedi. eşim 10 aydır kaçak teslim olursa işimiz gücümüz herşeyimiz dağılır. avukat teslim ol 10-15 gün içerde kalırsın sonra denetimli serbestlikten yararlanır çıkarsın diyor fakat biz korkuyoruz ya çıkamazsa kaçak durumdayken infaz hakimlerine başvuramazmıyız ve gerçekten daha önceki yatmış oldugu 7 ay mahsup edilmezmi şimdiden çok teşekkür ederim iyi çalışmalar

  15. metin Says:

    hocam benim 4 yıl 4 ay cza kesildi 7.5 ay kapalı cezaevinde yattım şimdide 10 ay yatarım var ama dışardayım denetim serbeslik yasasında yararlanırmıyım hocam tşkrler

  16. orhan Says:

    bu yasadan.. henüz cezasının infazına başlamayanlar faydalanabilir mi ?.. yoksa infaz başladıktan sonra belli bir süre.. beklemesi gerekir mi.. daha öncede sordum. lütfen cevap..

  17. deniz Says:

    merhaba hocam eşim uyuşturu madden dolayı 5 yıl ceza aldı. bunu yatarı kaç yıl olur ve ayrıca şuan 3 aydır kapalı cezaevinde acaba eşim yinede bu af yasasından faydalanırmı.bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

  18. tuna Says:

    merhaba rahmi bey… arkadaşımın 3 yıl 4 ay hapis cezası onaylandı ve eski yasa gereği 16 ay hapis yatması gerektiği söylendi. 2 aydır cezaevinde. 20 haziran 2012 tarihinde cezası 1 yıl kalacak. o tarihte denetimli serbestilikten faydananıp, serbest kalır mı… teşekkürler…

  19. bülent Says:

    sayın hocam eskı yasaya gore 20 ay caza aldım buda 9 ay yatar yapıyo bunun 6 ayını yattım tahlıye dosyamı yargıtaya gonderdım ve bır kac gun once onaylandı 3 ay cezam benım ne yapmam gerekıyo sayın hocam benı aydınlatırsanız cok sevınırım allah razı olsun sızlerden ıyı geceler

  20. ecem Says:

    Rahmi Bey bir sorum olucak 2 ay önce yüz kızartıcı sucdan denetim serbestlık cezası aldım kontorlere gıdıyorum bu yasa cıkarsa denetim serbetlk cezam bitcekmi..? sicilden düşcekmi

  21. Gulhis Says:

    sayın hocam eşimin yatarı 17 aydı. 9 ay kapalı ceza evinde kaldıktan sonra açık ceza evine geçti. 1 aydır açık cezaevinde. 8 ayı var tahliyesine ancak verdikleri dilekçeler geri gelmiş katolog suçlar bu infazdan yararlanamıyormuş(eşimin cezası uyuşturucu) bu konu hakkında müdürlerinde bilgisi yokmuş bu nasıl yasa bu konu hakkında herkes farklı yorumlar yapıyor. bazıları Geçi madde 3 göre hemen çıkması gerekli derken bazılarıda bu ceza infazından 6 süreyle yararlanr diyor.Eşim hemen çıkar mı yoksa infazına 6 ay kalamı çıkar. uyuştucu suçları cezası 1yıldan az kalsa bile hemen çıkamıyacaklarmış.bizi aydınlatırsanız sevinirim saygılar

  22. kıymet Says:

    merhaba bu yasa ile ilgili benimde bir sorum olacaktı cavaplarsanız memnun olurum. benimde bir yakınım eski eşine nafaka vermediği için bu davadan dolayı 6 martta ceza evine girdi ve kendisine 3 ay verildi. bu arada 23 martta açık ceza evine geçti. bu bilgiler doğrultusunda bu yasadan yararlanma şansı var mı ? şimdiden teşekkürler

  23. gözde Says:

    hocam malesefki gündemi takip eden güncel avukat bulmak zor .size her koşulda ulaşmam gerekti ama ulaşamadım.1 yıl 4 ay yatarı olan biri kaç ay yattıktan sonra denetimli serbestlikten yararlanır?denetimli serbestlik şimdiyemi ait artık hep olcakmı?ellerinizden öperim saygılar..

  24. kerım Says:

    Hocam Merhaba,
    Bu kanun maddelerını neden acıklanır bır sekılde yapmazlar araya bırsuru kafa karıstırıcı seyler koyarlar bılmem sızler ıcın herhalde hocam eskı tck ya gore 6 sene 9 ay 20 gun hapıs cezası aldım. 18 ay tutuklu kaldıktan sonra mahkeme benı kararla tahlıye ettı ve yargıtayda bu yakınlarda onayladı yaklasık olarak 14 ay 18 gun kadar daha ınfazım var 2 ay 18 gun yattıktan sonra 12 ay acık hakkım olacak ben 2.18 gun yattıktan sonramı 6 ay yattıktan sonramı yoksa acık hakkımı kazandıktan 6 ay sonramı cıkacagım tesekkurler ınanın denetımde serbestlık mudurluklerı bıle bılmıyor ne oldugunu

    • rahmiofluoglu Says:

      11 nisan 2012 yılında açık ceza infaz kurumundaysanız ya da açık ceza infaz kurumuna geçme şartlarınız oluştuysa ve koşullu şartla salıvermeye 364 gün kaldıysa denetimli serbestlikten geçici 3. maddeye göre faydalanabilirsiniz.

  25. musakemal Says:

    benim babam 7 yıl ceza aldı daha önceden de 1 yıl infazı vardı ne kadar yatar ayrıca yeni yasaya göre eski infazlar siliniyormu lütfen cevap şimdiden teşekkürler ama aynı suç değil

    • rahmiofluoglu Says:

      eski infazların silinmesine yönelik bir durum yok.Şartla tahliye süresi, Hükümlüler (5275 sk.nun 107/2. md.si gereğince)Cezalarının (2/3)’nü infaz kurumunda iyi halli olarak geçirdikleri takdirde, şartla tahliyeden yararlanırlar. (Yani (1/3) Şartla Tahliye indiriminden yararlanırlar)

  26. ahmet Says:

    Uyuşturucudan denetim serbestlıqım var bu yasada bana yarıcakmı lutfen yardımcı olun..?

  27. ahmet Says:

    bu yasadan yararlanmak için dilekçe yazmak istiyorum ama yardımcı olurmusunuz

  28. kürşat bozkurt Says:

    HOCAMM BEN 6136 SILAHA MUHALAFET SUÇUNDAN 10 AY HAPIS ALDIM BU 6000 TL PARAYA ÇEVRILDI PARAM YOK ÖDEYEMIYORUMM ŞUAN DA TESLIM OLMADIM BEN BU YASADAN YATMADAN YARARLANABILIRMIYIM… DENETIMLI SERBESTLIK ALABILIRMIYIM HEM KALP HASTASIYIM KRIZ GEÇİRDİM RAHATSIZLIĞIM HALEN DEVAM ETMEKTE.. SAYGIULARIMLA KÜRŞAT BOZKURT

  29. pınar Says:

    Hocam icra taahhüten yatanlar yararlanabilecek mi?

    • rahmiofluoglu Says:

      Ceza İşleri genel Müdürlüğü Taahhüdü İhlal Nedeniyle Cezaevlerinde Olan 18.000 hükümlünün tahliyelerini önlemek için Savcılıklara Görüş Bildirdi. Yazıda; İcra İflas kanunu 340. madde gereği (Ödeme şartını İhlal) Taahhüdü ihlal suçundan verilen 3 aya kadar Tazyik Hapsinin C.M.K 2/I maddesi tanımlar kısmındaki disiplin hapsi kavramı içinde olduğu İnfaz Tüzüğü 193/4. maddesinin “Disiplin hapsi ve tazyik hapsi kararları, tekerrüre esas olmaz, koşullu salıverilme hükümleri uygulanmaz ve adli sicil kayıtlarına işlenmez” hükmü ile tazyik hapislerinin hapis cezası niteliği bulunmayan zorlama hapsi olduğu dikkate alındığında hakkında disiplin veya tazyik hapsi bulunan hükümlülerin bu infaz usulünden yararlanamayacağı ifade edildi.

  30. hasan Says:

    Bir akrabam zimmetten 8 yıl 4 ay hapis ve 30tl x 4300 gün adli para cezası aldı(tavan 3 yıl). 8 yıl 4 ay ve adli para cezasının 4 aylık kısmını doldurdu. Denetimli serbestlik yasasının 1-4) Adli para cezasının ödenmemesi nedeniyle, cezası hapse çevrilen hükümlülerin yukarıdaki fıkralardaki infaz usulünden yararlanmalarında, hak ederek tahliye tarihi esas alınır.hükmüne istinaden 1 yıl 8 ay sonra yani 1 yıl kala tahliye olabilir mi? Cevabınız için şimdiden Teşekkürler.

  31. gözde Says:

    Babamın sayısal loto bayiliginden dolayı 2000 yılına ait zimmet suçu bulunmaktadır.zimmet suçunun alınan cezası 3 yıl 5 aydır.
    suç 2004 yılından önce işlendigi için ve sabıkası vs. olmadığı için bu suçun yatarı ve denetimli serbestlik yasasından kaç ay yattıktan sonra yararlanabileceğini ögrenmek isterim.

  32. ümit Says:

    hocam ıyı gunler.kardesmın bır davadan dolayı 2 yıl 11 ay kesılmıs hapıs cezası var.savcılık esas yılı 2000,aslıye ceza karar yılı 2005,yargıtay karar yılı 2011.cezası kesınlestı ama teblıg etmedı hala.sormak ıstedıgım bu dosya zamanasımı varmıdır.varsa ne yapması lazım.yoksa yargıtay karar duzeltme ısteyebılırmı.yatarı 5 te 2 midir.son olarakta yenı cıkan denetımlı serbestlıkten nasıl faydalanır tesekkurler.

  33. necip Says:

    Hocam benim kardeşim 7 yıl 6 ay hapis cezası aldı, yatarı 5 yıldır ve bugün itibari ile 4 yıldır içerde fakat dosyası yargıtaydan dönmedi ve halen hükümözlü acaba bugün çıkan denetimli serbestlik yasasından faydalanabilirmi bu konuda aydınlatırsanız çok sevinir saygılar selamlar.

  34. ahmet Says:

    hocam benim kesinleşmiş. bir yıllık cezam var. ama henüz.. infaza başlanmadı.. (anlayacağınız teslim olmadım) bu yasadan benim durumumda olanlar faydalanabilir mi..

  35. ismail Says:

    hocam kolay gelsin 7 ay yatarım var uc ayını yattımdı zate yasadan faydalabilirmiyim saolun

  36. sevgi Says:

    slm benim eşimin 1 yıla girmesine 13 gün var bunyasadan yararlanırmı yoksa tam 1 yılı kalmasımı gerekiyor…bilgilendirirseniz sevinirm tşkler…

    • rahmiofluoglu Says:

      11 nisan 2012 tarihi itibariyle 1 yıldan az kalanlar ve diğer şartları taşıyanlar yararlanır.

  37. cansu Says:

    hocam merhabalar benim babam 10 ay yatarı olan ceza aldı fakat dosyası suanda temyizde.babamda faydalanabilecekmi?Faydalanabilirse içeri hiç girmicekmi?Yoksa 6 ayını yatıcakmı?teşekkür ederim…

  38. delfin Says:

    rahmi bey iyi akşamlar, eşimin cezası 10 aydı bunun yatarıda 6 ay 28 gün e indi. 2 aydır cezaevinde bununda 1 ayı geçkin süreside açık cezaevinde, bu denetimli serbestlik yasasından eşim yararlanabilir mi?
    şimdiden teşekkür ederim

    • rahmiofluoglu Says:

      evet

  39. dogukan Says:

    merhabalar rahmi bey gerçekten bizleri aydınlattığınız için öncelikle sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum size Allah sizden razı olsun.size sorum şuki bir yakınım 30 ay ceza aldı yaralamadan yatarı 20 ay bunun 6 ayını kapalıda geçirdi şuan 3 aydır açık cezaevinde ve iyi hali var.bu yasadan yararlanması için 6 ayını açıkta geçirmesimi gerekiyor yoksa sayın cumhurbaşkanımız imza atar atmaz çıkabilirmi cezaevinden.benide aydınlatırsanız çok sevinirim.geçici maddede 1 yılın altına düşenler diyo 6 aydan sözetmiyor çok kafam karıştı şimdiden çok ama çok teşekkürler yanıtınız için…

  40. selma Says:

    merhaba hocam benim eşimin 19 ay kesilmiş cezası var 2 ay dırda ceza evinde bu çıkan yasadan benim eşimde faydalanırmı hemen çıkarmı yada geri kalan cezayı yatarmı şimdiden tşklr.

    • rahmiofluoglu Says:

      faydalanır..

  41. hakan Says:

    Yeni Esasla Yeniden Kaydedilmesi-Diğer Sonrası Açılış
    ne demektir?
    ( Dava Türü : Karşılıksız Çek Keşide Etme )
    saygılarımla
    Hakan

  42. sevgi Says:

    6 yıl once 1grm uyusturucu yakalatan esıme denetımlı serbestlık tedbırı verılıyor esım ıhmal edıyo ek kararla 1yıl hapıs cezası alıyo 22gunden berı ıcerde kapalıdan acık cezaevıne aldılar 3gun oldu acıga gecelı acaba bu yasadan oda cıkarmı daha yenı evlendık bız lutfen cıksın kafayı yıcem cvp lutfen

    • rahmiofluoglu Says:

      yararlanır

  43. fatih Says:

    merhaba hocam..şuan bir akrabam askerde üstünü öldürmekten açık cezaevinde yatıyor.22 ayı kaldı,bu yasa askeri suçları kapsıyormu? denetimli serbestlik yasası askeri suçları ayrı tutmayıp faydalandırabiliyormu?cevabınız için teşekkürler.

  44. hakan Says:

    saygideger rahmi bey hizmetlerinizden dolayi tesekkur ederim.Denetimli serbestlik yasasi onaylandi hayirli olsun;
    Rahmi bey kardesim gecen hafta kesinlesmis cezasi dolayisiyle ceza evine girdi.Kesin yatari 8 ay denetimli serbestlik yasasindan yararlabilirmi yararlanirsa nezaman yararlalabilir
    cevabiniz icin cok tesekkur eder basarilar dilerim

  45. tugba Says:

    hocam benim kardesim 10 yil ceza aldi 3 bucuk yildir icerde hic biyerde sorumun cevabini bulamiyorum nolur yardim edin kardesim bu afdan yararlanabilicekmi.

  46. tugba Says:

    hocam nolur yardim edin sorumun cevabini hic bi yerde bulamadim kardesim 10 yil ceza aldi 3 bucuk yildir cezaevinde afdan yararlanabilicekmi nolur cok acil cevap verin :( cok tesekkurler simdiden

  47. fatih Says:

    merhaba hocam.bir akrabam askerde üstünü öldürmekten ceza aldı ve şu an açık cezaevinde ve son 22 ayı kaldı..sizce denetimli serbestlikten askeri suçlarda faydalanyormu.? teşekkkür ederim şimdiden cevanız için

  48. filiz Says:

    sayın rahmi bey ben size eşimin kapalı cezaevinde oldugunu kurulan örgüte üye olmak sucundan ceza aldı cezasının bitmesine 10 ay kaldı siz denetimli serbestlikten yararlanabilr diye cevap vermiştiniz örgüt olanlar bu yasadan yararlanamaz diyorlar lütfen bana bilgi verirmisiniz acıga cıkma hakkı 2 ay sonra olacak törer sucu değildir iyi çalışmalar

  49. Gülhis Says:

    saygıdeğer Ofluoğlu,

    Bu yeni çıkacak olan Denetimli .serbestlik yasasnda geçici ek madde ile bir defaya mahsus hem açıkta hem kapalıda bulunan iyi halli hükümlülerin bir defaya mahsus çkacağıdan bahsetmektedir.Benim eşimin yatarı 17 aydır.Bunun 8 aynı kapalıda yattı..Son bir aydırda maltepe açık ceza evinde.Bu geçici ek madde ile 6 ay açıkta geçirmeden tahliyesi mümkün mü?Bu geçici ek madde den bizim anladığımız bir defaya mahsus cezası 1 yıldan az olanlar açık ceza evinde 6 ay yatmadan direk çıkıp denetimli serbestlikten yararlanacağıdır.Bu konuda bizi aydınlatırsanız seviniriz.Saygılarımla

  50. Hakan Yalçıntaş Says:

    SeLamlar Hocam.Benim dışardan kesilmiş 10 ay cezam var .Temyiiz cezayı onadı.Bu yasadan faydalanabilirmiyim?

    • Meltem Says:

      Hocam, benim eşim 2005 yılında askerdeyken firar etmiş. Bir süre sonra da teslim olup askerliğini bitirmiş. 2009 da da 10 aylık bir ceza verilmiş. 10 gündür tutuklanıp cezaevine atıldı. Eşim denetimli serbestlik yasasından yararlanır mı? Lütfen cevabınızı bekliyorum.

  51. belin Says:

    mrblar hocam yasa meclisten geçti ?tahliyeler nezaman başlar tahminen çok sürermi acaba?şimdiden tşkler hocam

  52. adem Says:

    Sl hocam benim enistem 11 ay esilmis cezasi geldi 1aydir cezaevinde bu yasa ona vururmu?

    • sakir Says:

      selam arkada;im nasil bir yol izlediniz ogrenebilirmiyim benimde babamin 15 ay cezasi onandi kasimda girecek ne yapacagimizi bilmiyorum bi yol gosterirmisiniz tesekkurler.

      • rahmiofluoglu Says:

        Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
        Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
        4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,
        http://rahmiofluoglu.wordpress.com/
        Sorularınız için :
        http://www.arzuhalcionline.com

        6

  53. güzide Says:

    MERHABA..

    Benim kardeşimin tam 11ay cezası kaldı.ekim 15’ten beri bozkurt açık kadın cezaevinde kalıyordu. ama ocak ayında onu haksın yere suçlayıp kocabaş kapalı cezaevine gönderdiler. yaklaşık 2 buçuk ayda itirazına ancak cevap geldi ve mahkeme onu haksız bularak 1 ay kapalıda kalma disiplin cezası verdi. 20nisanda bu 1 aylık disiplin cezası bitecek. acaba yinede bu indirimden yararlanabilirmi? Kyadının hala bozkurtta olduğu söylendi bize ve disiplin için aldığı 1 aylık uzaklaştırma “iyi halli hükümlü” tanımına aykırımı olur? Lütfen cevaplayabilirmisiniz?

  54. fuat Says:

    Babamın 3 yıl 10 ay 20 günlük kesinleşmiş cezası var. 16 mayıs 2012 de ceza evine girdi şartlı tahliyesi 5 aralık 2012
    23 şubat 2012 de açıkağa çıkma hakkı kazandı ancak bu hakkını kullanmadı, iyi halli, halen kapalı ceza evinde ve şartlı tahliyesine tam 8 ay kaldı. Denetimli serbestlik yasasından hemen yararlanıyor mu? kalan 8 ayının tamamınında denetimli serbestlik uygulanabilir mi? kimse net bir cevap veremiyor, cevaplarsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler..

    • fuat Says:

      16 mayıs 2011 de ceza evine girdi

  55. yeşim Says:

    merhaba hocam benım babam ve amcalarımın 3 yıl 4 ay cezaları var 16 yatarları var suanda 11. ayın içindeler 10 ocaktan beride açık cezaevindeler bu yasadan yararlanabiliyorlar mı?

  56. Tolgahan Says:

    Merhabalar sayın Rahmi bey. Babam 2 farklı taahhüdü ihlal sucundan 3er ay hapis cezası aldı. 2 aydır cezaevinde ancak Pazarcık kapalı cezaevinde kendisi. Acaba bu yasadan yararlanır mı? Açık cezaevine geçmek için mahkumun talep etmesi mi gerekiyor?

  57. esra Says:

    sayın .. rahmi bey bu yasa ne zaman meclise gelicek ne zamana çıkar kesin bilginiz yokmu takip ediyorum ama bir gelişme yok bizi sevindirecek haberlerinizi bekliyoruz çok teşekkür ederim şimdiden …

  58. neslihan Says:

    avukat bey benim eşimin 6 ay 20 gün cezası var oda yararlanırmı acaba lütfen bilgi verirseniz

  59. lapite_86@hotmail.com Says:

    Arkadaşlar umut vermek gıbı olmak istemem ama tbmm gundemınde saat 14 de meclis kurulu sanırım denetimde serbestlik yasasını gorusecekmiş tbmm gundemı 5 nisan 2012 diye gırdım netten böyle yazıyordu.Dualarımız inşallah karşılık verecek.

  60. ayca Says:

    merhaba ne zaman cıkacak yasa meclistede onaylandı diye duydum ne olur cevap verin

  61. rafet Says:

    Merhaba rahmi bey vergi suçumdan dolayı yatarı 7 ay cezam var fakat henüz infaza başlanmadı ceza evine girmedim yasa şuan çıksa ben ceza evine girermiyim girmezmiyim teşekkürler . .

  62. rafet Says:

    merhaba rahmi bey suçumdan dolayı yatarı 7 ay cezam var fakat henüz infaza başlanmadı cezaevine girmedim yasa çıksa ben cezaevine girermiyim girmezmiyim teşekkür ederim..

  63. bunyamin Says:

    sayın öncelikle çok teşekkür ederim vermiş oldugunuz bilgilerden dolayı
    benim kesinleşmiş yargıtaydan gelmiş 2 sene 11 ay toplam cezam var 110 gün tutuklu kaldım cezam onandı geldi 6 ay süre aldım benim suçum nitelikli hırsızlama yani ev soyamadan yargılandım 493/1 gibi maddelerden yargılandım ondan önce veya sonrasında aynı şuçtan bir sicilim olmadı savcılık hesaplamsına göre şuc tarihi 2003 dü 2006 bozdu ama yine aynı cezayı verdi savcılık yatar hesaplamasına göre 2 senen 11 ayın 110 gününü tutuklu oldugum düştü her ay 6 gün indirim yapıldı eski yasaya göre hesaplandı 10 ay 19 gün şuan yatarım var benim izin sürem 10.06.2012 de doluyor telim olucam
    aceba ben de bu yasadan yararlana bilirmiyim lütfen bana bir cevap verirmisiniz

  64. çek magduru Says:

    sn rahmi abi çek davalarından düşüm aldık adli sicil kayıtlarımız kendimi düşücek yoksa müracat etmekmi gerekiyor sn hocam

  65. dertli Says:

    RAHMI HOCAM ELLERINIZDEN OPUYORUM.BENIM AMCAM 2AYDIR CEZAEVINDE TAAHHUTTEN DOLAYI 2AYI KALDI CEZAEVININ INFAZ BOLUMU BU CIKACAK YASADAN ONLARINDA YARARLANACAGINI SOYLEDI VE BUNU BASKA CEZAEVININ INFAZ SAVCISIDA SOYLEDI TAM SAGLIKLI BILGIYI NASIL ALABILIRIZ BIRDE HOCAM TAAHHUTLE ILGILI YASANIM CIKMA OLASILIGI VARMIDIR BIRISI EKLENECEK DIYOR EV HACZININ KALDIRILDIGI ZAMAN TAAHHUTTUNDE OTOMATIK OLARAK BIR HUKMU KALMICAK DENILIYOR SAYGILAR SUNARIM….

  66. lapite_86@hotmail.com Says:

    Teşeküür ederim hocam,peki bu yasa ile ilgili tahliyeler ne zaman başlayacak bununla ilgili bir malumatınız varmıdır?

  67. nurcan Says:

    sayın rahmi bey öncelikle ufacık umut kırıntısından beslenen insanları aydınlattığınız için rabbim sizi korusun benim eşim 1 yıl 11 aydır yatıyor 36 sene 8 ay aldı dosya temizde cezasının 5 te 1 ri 7 yıl yapıyor acık ceza evine alınırmı bu yasadan yararlanırmı cevaplarsanız cok sevinirim allaha emanet olun allah sizin gibileri korusun

  68. ecem Says:

    mrb hocam benim eşim 2004 ten kalan bi mevzu için yakalandı sahte evraktan şuan içerde ve 3 ayı oluyo toplam cezası 14 aydı 3 ayı bitti kaldı 11 ay acaba bu yeni yasadan yararlanacak mı ve daha kapalı cezaevinde şuan sizden cevap beklıyorum teşekür ederm

    • ecem Says:

      mrb hocam uzun süredir cevap bekliyorum sizde benim eşim 2004ten kalan bi mevzudan şuan içerde ve üç buçuk ay oldu ceza evide yatarı 14 aydı ve üç buçuk ayını geçirdi kaldı 11 ayı bu yasadan yararlanmadı acaba sebebi nedir cevaplarsanız sevinirim teşekür ederm.

      • rahmiofluoglu Says:

        Ya açıkcezaevine çıkma hakkını kazanmamıştır, ya da yasa yürürlüğe girdiği tarihte 1 yıldan fazla cezası vardır..

      • ecem Says:

        slm hocam toplam cezası 3 yıldı ve bu 3 yılın 3te 1 i ni yatacak yani 14 ay yatarı var ve bu 4 aydır içerde ne açık cezaevi hakkı kazandı ne de serbest denetimlilikten yararlandı çok zor ve çaresiz bi durumdayım kızım 11 aylık ve çok çaresiziz napacağımızı bilemiyorum lütfn bize biraz yardımcı olun eşimin çıkması için napmam gerekiyor lütfen

  69. Berra Says:

    Slmlar rahmi bey bir sorum olacak cevap yazarsaniz sevinirim.esim 24 ay ceza aldi dosya temyize daha onceden de sabikasi var.bu cikacak olan yasadan yararlanirmi?yeni kanuna gore yatari ne kadardir?bu 5 yil alti cezalar ertelenecek yasasindan yararlanirmi?cok sagolun tesekkurler simdiden.

  70. cebrail çilesiz Says:

    hocam merhaba 10 yatarım var ama hala teslim olmadım çıkan yasadan yararlanırmıym saygılar

  71. Fırat duran Says:

    İyi günler hocam benim bir akrabam 1 yıl kesin hüküm almış yaklaşık bir aydırda kapalı cezaevinde tutuklu bulunuyor oda yararlanır mı? Bu yasanın resmi gazetede yayınlanma süresi ne kadar sürer? teşekkürler şimdiden

    • Fırat duran Says:

      tahimini bir zaman söyleseniz bari ?

  72. sevgi Says:

    slm hocam ya bu yasa ne zaman çıkacak hepimizin gözü kulağı bu yasada özlemlerimiz bitsin….hasreter..eşimi çok özledim …

  73. fatma Says:

    iyi günler hocam eşim trafik kazasından taksirle ölüme ve yaralanmaya sebep olmaktan 30 ay ceza aldı.bunun 5/3ünü yatıyor 14aydır ama yargıtaydan dosyası hala gelmedi.şartlı salıverimesi mümkünmü denetimli serbestlik yasasından yararlanabilirmi ? bana yardımcı olursanız çok sevinirim hocm teşekürler

  74. sultan Says:

    hocam bu yasadan yararlanma hakkı bir kereyemi mahsus şu an cezaevin de hükümlü olan biri bundan yararlanıp çıkmış olsa sonradan gelecek ceza (halen mahkemesi sürmekte olan davadan) İÇİNDE BU YASADAN FAYDALANABİLİRMİ ?

  75. onur Says:

    hocam müessir fiilden 2 yıl bir ay hapis cezası aldım 16 ay 6 gün yatarı acığa gitmeyi kac aygectikten sonra hakederim denetimli serbestlikle ilgili düzenlemeden yararlanabilirmiyim

  76. onur Says:

    meclis alt komisyondan 28.03.2012 tarihinde geçtiği için 151. sıradan meclis gündeminde şu an,ancak bu kanunun yasalaşması sanırım biraz zaman alacak..ki mecliste 151.sıraya gelene kadar kaç ay geçecektir bilinmez!

  77. esra Says:

    merhaba rahmi bey benim eşim bileşim sistemleri yani dolandırıcıktan içerde 4 ay oldu 16 ayı daha var acaba eşimde yararlanırmı bu yasadan hatrlarsınız belki çekten dolayı çok yazmıştım size lütfen bilgi verirseniz çok sevinirim …

    • rahmiofluoglu Says:

      Koşulları oluşursa yararlanır..

      • sevgi Says:

        merhaba 6yıl once ufak bı cezadan dolayı esıme denetimli serbestlık verılıyo ama esım takıp etmıyo 21gun once umranıye cezaevıne aldılar 2gun once maltepe acık cezaevıne tasıdılar bu yasadan esım cıkarmı cvp lutfen

  78. ayşe Says:

    merhaba eşim 6 seneden beri ceza evinde yatarı 7 sene 4ay acaba yasa cıktıgında hemen yararlanırmı yoksa kasımdamı yararlanır.bide nisandamı yürürlüğe gircek.cevap verirmisiniz?

    • rahmiofluoglu Says:

      Yasadaki koşulların oluşması lazım, meşruten tahliyesine bir yıl kala denetimli serbestlik olacak..

  79. abdullah akbaş Says:

    slm hocam benim ağbim beş yıl ceza aldı ama son bir yılı kaldığında açığa geçme hakkı var 3 ay önce açığa geçmeye hak kazandı ama 2bin tl para cezasınıda üç ay hapse çevirdiler o yüzden üç aydaha kapalıda kaldı şimdi 28 mart itibariyle ocezasıda bitti ve açık ceza evine geçmeye hakkı var yanlız diyorki 1yıl kala açık ceza evine geçmeye hak kazananlar bu yasadan 6ay yararlanabilirler buna göre birde geçici madde eklenmiş acaba o geçici madde dediklari 1 yılı kala açık cezaevine geçemeye hak kazananları tehliye kapsamına almak içinmi çok karışık bir tasarı lütfen yardımcı olursanız çok seinirim ALLAHA emanet olun.

    • rahmiofluoglu Says:

      Yararlanabilir..

  80. serpil Says:

    hocam merhaba benim eşim şu an ceza evinde 30 ay yatarı vardı 15 ayı bitti eşim 1 ay sonra açık cezaevi hakkı geliyo nezaman çıkar

    • rahmiofluoglu Says:

      Hesabı siz söylüyorsunuz, yatarı vardı diyorsunuz..henüz denetimli serbestlik yasası çıkmadı..

  81. didem Says:

    Rahmi bey soru sorm ama hala cevap alamadım. çok önemli benim için lütfen yardımcı olurmusunuz

  82. cihan Says:

    Sayın avukatım benimde bi sorum olcaktı;Bi suçtan ötürü 20 ay hapis ve 20 bin tl para cezasına çarptırıldım.Acaba benide 1 yıllık denetimli serbestlik kapsarmı?Adli para cezası bu denetimli serbestlik yasasına engelmidir?Şimdiden çok teşekür ederim..

    • rahmiofluoglu Says:

      Kapsar tabii

  83. çek magduru Says:

    sn rahmi abi öncelikle bır kucugun olarak ellerinden öperim sn hocam bugun dava acılmiş e.devletden gordum karsılıkıs çek keside etme bundan dusum almiştım hocam şimdi yazıyor yargıtayın cmk.uy.8-2m geregince iadesi sonrası aclış yazıyor bu nedir acaba hocam cevaplarsnız sevinirim saygılar.

    • rahmiofluoglu Says:

      Takma kafanı artık bu suça ceza yok..

  84. didem Says:

    iyi günler rahmi bey. denetimli serbestlikle ilgili bir sorum olacaktı. eşim uzman jandarmaydı. üste hakaretten 6ay 20 gün ceza aldı ve cezası 6 ayı geçtiği için tskdan ihraç edildi cezasının yatarı 5ay 20gün. iki aydır kahta kapalı cezaevinde. geçen hafat açık ceza evine geçmek için dilekçe yazmış ancak cevaplanmamış henüz. 1. sorum, eşime açık ceza evine geçme hakkı verilirse denetimli serbestlikten yararlanabilirmi? 2.sorum, geçemezse yararlanabilirmi( geçiş şartları uygun olupta açıkcezaevlerinin doluluğuyla alakalı bir red gelirse 1inci sorumun aynısı oluyor bu tabiki). 3.sorum, askeri suç olduğu için bir sıkıntı yaratırmı veya yararlanamazmı? şimdiden çok teşekkür ediyorm…

    • rahmiofluoglu Says:

      geçemezse yararlanamaz

  85. ebru Says:

    mrb.örgüt suçlarınada indirim olucakmı.mesela yatarı 14 ay 5 aydır kapalı cezaevinde bu yasayla çıkabilecekmi cvp verirseniz sevinirim

    • rahmiofluoglu Says:

      Yasada koşulllar yazılı dostum..

  86. lapite_86@hotmail.com Says:

    Hocam meraba,benım annem 2 sene 7 gun hapis cezası aldı.11 ayını kapalı cezaevınde yattıktan sonra son 1 aydır acık cezaevınde kalıyor.Ve cezasının bıtmesıne 1 yıldan az kaldı.Annem bu yasadan yararlanabiliyor mu soruyorum ama hıc kımseden cevap alamıyorum.Rica etsem cevap yazabılırmısınız
    .

    • rahmiofluoglu Says:

      Yararlanıyor..

  87. huriye Says:

    sevgili rahmi bey eşim 14 ay ceza aldı 5 aydır ceza evinde mayısın 29unda açıga çıkacak cezasının bitmesinede 9 ay kaldı eşim denetimli serbestlik yasasından yararlanırmı…şimdiden teşekkürler.

    • rahmiofluoglu Says:

      evet yararlanır

  88. murat Says:

    iyi günler hocam bu çıkacak olan yasadan yargıtayda dosyaları olan yani cezası onanmamış olanlar yararlanabilirlermi? birde 5\3 diye bir madde varmı? acilen cevaplarsanız benim için çok önemli teşekür ederim rahmi bey

    • rahmiofluoglu Says:

      İnfaz aşamasında yararlanacak tabii

  89. belin Says:

    iyi güzelde nezaman yürürlüge giriyor bide onu söyleseniz?????

    • rahmiofluoglu Says:

      Bilsem..

  90. mine Says:

    merhaba hocam eşim 2002 den kalma 9 ay23 gün cezası vardı 6 ay erteledi 18 ekim 2011 de ceza evine girdi açık ceza evi için dilekçe yazdı red geldi doluluktan dolayı eşimin 4 ayı kaldı denetimli serbestlik yasasından yararlanabilirmi şimdiden cvp için tşk ederim.

    • rahmiofluoglu Says:

      Yararlanması gerekir..

  91. asım Says:

    icra tahhütleride yararlanacakmı hocam

    • rahmiofluoglu Says:

      Benim görüşüm yararlanmayacak..

  92. umut Says:

    iyi çalışmalar.eşimin suç tarihi 2000 karar 2004.hükümlü olarak şuan 3 ayını doldurdu.önce il,son 1.5 aydır da ilçe kapalı cezaevinde.2 yıl 4 ay kesilmiş cezası var.11 ay 15 gün gibi de yatarı. denetimli serbestlik yasasından kapalıda iken faydalanır mı? yoksa açık hakkını elde edeceği süreç olan 5.5 ay sonrasında mı faydalanır?

    • rahmiofluoglu Says:

      Yararlanır..

      • umut1 Says:

        rahmi bey cvp için teş.ed…kapalı cez..iken mi faydalanır?

  93. fatos Says:

    hocam benım esım 3 aydır ıcerde taahutten onun ıcınde gecerlımı cıkarmı esım bende taahutten gırecem ıcerı benı bılgılendırırmısınız

    • rahmiofluoglu Says:

      hayır..

  94. veysel Says:

    rahmi bey iyi günler bi yakınım 10 ay 22 gün yatar cezası aldı bunun 6 ayını kapalı haifif kaza infaz kurumunda geçirdi.bu denetimli serbestlikten yararlanma olasılığı nedir ?şimdiden teşekkürler

    • rahmiofluoglu Says:

      Evet evet

  95. murat Says:

    sayın hocam benimde 2 yıl 2 ay cezam var eski tckya göre 10 ay yatarım var cezamı 3 ay erteledim bu cıkan yasadan bende yararlanıyormuyum hocam yada ne zaman yararlanırım şimdiden cok cok tşk ederim sayın hocam

    • rahmiofluoglu Says:

      evet tabii

  96. ayşe akyüz Says:

    HOCAM ,BU YASANIN UYGULAMAYA GİRMESİ ,RESMİ GAZETEDE YAYINLANMASI İÇİN YASAL SÜREÇ KAÇ GÜNDÜR?

  97. DEVRİM YUMUK Says:

    rahmi Bey öncelikle iyi günler… taksirli suçtan ecki tck ya göre 1yıl 15 gün ceza aldım.. yatarı 5 ay…5275 sayılı kanun 14/3 e göre doğrudan açık ceza infaz kurumuna gitme hakkım var..cezamı yargıtay onadı ..ama henüz infaza başlamadık. yeni tasarı nın geçici madde 3 e göre bu yasanın yürürlüğe girdiği tarih itibari ile koşullu salıverilme tarihim 1 yıldan az kalanlar;
    a- açık ceza infaz kurumunda bulunanlar….diyor..

    benim koşullu salıverilmeme 5 ay var 1 yıldan az …ama henüz infaz başlamamış…

    bu yasadan yararlanabilmek için, yasanın yürürlüğe girdiği tarih itbari ile açık ceza infaz kurumunda olmam ve infaza başlanmış olması mı gerekiyor….. cevabınız için şimdiden çok teşekkür eder ,iyi çalışmalar dilerim.

    • rahmiofluoglu Says:

      6 ay acik cezaevinden kaldiktan sonra.

      • devrim yumuk Says:

        sevgili rahmi bey onu demek istemedim…benim 5275 14/3 e göre doğrudan açık ceza infaz kurumuna gitme hakkım var..eski tck ya göre 1 yıl 15 gün ceza aldım…infazı 5 ay dır… tasarıda şu deniyor.. madde 2. 5275 sayılı yasaya aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.
        GEÇİCİ MADDE 3..1) bu yasanın yürürlüğe girdiği tarih itibari ile koşullu salıverilmesine 1 yıl veya daha az kalan ;
        a- açık ceza evinde bulunanalar
        b- kapalı cezaevinde bulunupta açık ceza evine geçme şartlarını
        taşıyanlar ın cezalarının son1 yılı denetimli serbestlik şeklinde infaz edilebilir.

        hocam benim koşullu salıverilmeme infaza başlanıca 5 ay süre olacak.. diyelimki yasa 15 nisan 2012 de kanunlaştı. bu tarih itibarı ile koşullu salıverime süresi 15 nisan 2013 e kadar olanlar yararlanabilecekmi.? ve meseladiyelim ki ben açık ceza evine 1 mayıs 2012 de girdim.. 5 aylık infazın bitimi 1 ekim 2012 de oluyor.. yani yasanın yürürlüğe girdiği tarih ile sonlandığı tarih aralığında (15 isan 2012-15 nisan 2013) cezam infaz edilebilyor olacak..
        sevgili rahmi bey benim sizden ricam şudur.
        1- benim bu yasa dan yararlanmam için yasanın yürülüğe girdiği tarih itibari ile açık cezaevinde olmam gerekiyormu;
        2-yasa nın yürürlüğe girdiği tarihten sonra örneğin 10 gün sonra açıkcezaevine girersem yine bu yasadan yararlanabiliyormuyum..

        6 ay açık kalma şartı tasarının madde 1 de 5275 sayılı yasanın 105 maddesinden sonra gelmek üzere konulan 105/A (madde1) de mevcut.. Geçici madde 3 te 6 ay aık cezaevinde kalma şartı koşmuyor hocam… şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkür eder saygılarımı sunarım…sevgiler..

      • rahmiofluoglu Says:

        Bence siz de yararlanırsınız..

    • burcu Says:

      devrim bey benimde size bir sorum olucak yazınızı okudum.benimde bi yakınım cezaevinde 2005 yılında 10 ay 22 gün yatarı olan ceza aldı 5 ekim 2011de kapalı ceza evine girdi 6 ay doldu sayılır. 27 ağustosta cezası bitiyor.fakat 6 ay acık ceza evinde kalma şartı koşuluyor.açık ceza evine gitme hakkı doldu…bu yasadan kesin yararlanıcakmı yararlanmıcakmı bilmek istyrm.sizin bilginiz var bu konuda açıklayıcı açıklamalarda bulunmuşsunuz bana cevap verirseniz sevinirim.şimdiden çok teşekkür ederim..

      • devrim Says:

        ben tahliye oldum…kesinlikle yararlanır.. cezanın 1/5 inin yatınca (taksirli suçlarda) açık ceza infaz kurumuna ayrılma hakkına sahip olunuyor..açık cezaevine geçip geçmeme önemli değil…geçici madde 3 e göre doğrudan yararlanır….geç cevap verdim…yeni çıktım ceza infaz kurumundan kusura bakmayın..her şey
        gönlünüzce olsun…saygılar…

    • mustafa Says:

      Öncelikle geçmiş olsun devrim bey benim size sorum olacaktı.
      kardeşimin eski tck ya göre kesinleşmiş toplam 2 yıl onanmış cezası var.(57 gün 2003 tarihinde de yattı).ve birkaç gün sonra cezaevine girecek 5275sk 14/3 e göre açıkcezaevi şartı oluşmuş ve koşullu salıverme tarihi (eski tck ya göre yatarı 730/5×2= 292 )292-57=235 gün ve 1 yıldan az. cezaevine girdiğin de geçici 3 maddeden yararlanıyor mu? ne kadar yatar teşekkürler.

    • CENK Says:

      Merhabalar Devrim Bey;
      Siz bu anlattıklarınıza istinaden acaba yasa yayınlandıktan sonra mı, yoksa önce mi teslim oldunuz ve
      bu yasanın 1 yıl geçerliliği var diyorsunuz ya; yani yasanın yürürlüğe girdiği tarih ile sonlandığı tarih diye bir şey mi var? (15 nisan 2012 ve
      15 nisan 2013 diye örneklendirmişsiniz). Yani böyle bir şey varsa ben de aynı durumdan müzdaribim.
      2 yıl 8 aylık eski TCK’ya göre cezam var ve 3. yargı paketi yasalaştıktan sonra böyle tuhaf içerikli Geçici Maddeleri var. Örneğin Geçici 2. Maddenin 3. fıkrası İçerde mi olmamız gerekiyor yararlanmak için! Rahmi Bey’e de sordum fakat yanıt alamadım. Cevap verebilirseniz sevinirim…

  98. ayşegül Says:

    Rahmi Bey

    çek konusunda yazılan yazılar geride kaldığı için bu sayfa altına yazmak mecburiyetinde kaldım.
    e devlet üzerinden kendi kaydıma baktığımda,
    mart ayı tarhili bir dosya kaydı gördüm.Suç niteliği karşılıksız çek olarak görülmekle beraber yeni esasla yeniden kaydedilmesi diğer sonrası açılış dosya durumunda yazıyor.Bu ne demek sizce?
    teşekkür ederim.İyi bir hafta sonu dilerim.

    • rahmiofluoglu Says:

      karsiliksiz cek suclari nitti, kaygiya gerek yok.

  99. yagmur Says:

    hocam bu yasa kabul edildi peki nezan yürülüge girecek çok beklicezmi daha?şimdiden tşk…

    • rahmiofluoglu Says:

      Meclis onaylayacak, resmi gazetede yayınlanacak ondan sonra..

      • yagmur Says:

        hocam meclise kaldıysa işimiz alaha kaldı demektir çok tşk ederim cvp verdiniz için. ii günler. hoçşakalın

  100. sefa Says:

    hocam sadece şimdiye mi mahsus yoksa hep uygulanıcak bişey mi ceza indirimi gibi mesela lütfen cewap werirmisiniz?

    • rahmiofluoglu Says:

      Her zaman..

      • sevim Says:

        avukat bey benim eşim 2001 yılında ceza evine girdi 14 ay kaldıktan sonra çıktı 2005 7 sene ceza kesilmiş ve 11 nisanda tutuklandı koşullu salını vermesine 18 ay var şimdiki yaradan yararlanırmı 1 senenin altına inince yararlanırmı bilgi verirseniz şimdiden size teşekkür ederim


Bir Cevap Yazın

