Taahhüdü ihlal

İİK 340. madde Anayasaya, AİHS Ek 4 Nolu Protokolün 1. maddesine aykırıdır, çağdışı bir düzenlemedir.. DEVAMI

Genel kategorisinde yayınlandı. 94 Comments »

94 Yanıt to “Taahhüdü ihlal”

  1. SÜLEYMAN Says:

    SAYIN OFLUOĞLU. TAAHHÜD ETTİM BİR BORCUM VARDIR. VE KARAR ÇIKMIŞTIR. AMA DOSYA BORÇ TOPLAMI 5 BİN TL NİN ALTINDADIR. BUNUN İÇİN NE YAPMAM GEREKMEKTEDİR.

  2. kerim topcu Says:

    hocam 2005 yilinda elektrik borcumdan dolayi hakkimda elektrik hirsizligi davas acildi ben davalara girmedim hakkimda yakalama cikti ben 4 yil sonra ifadeverdim ve mahkeme gun verdi ben de mahkemeye cikmadan taahudde bulundum odeyeceim diye ama taksitleri 4500 4500 yaptilar borc 53000 tl ben odeyemedim mahkemeye ciktim dava zaman asimindan dustu simdi de taahudu ihlal davasi acildi nasil bir yol izlemem lazim durumum yok odeyemiyorum lutfen nasil savunma yapabilirim saygilarimla

    • rahmiofluoglu Says:

      http://www.arzuhalcionline.com

  3. deniz Says:

    merhaba sayın RAHMİ OFLUOGLU MADDE 29- 2004 sayılı Kanunun 337 nci maddesinin birinci fıkrasının sonuna
    aşağıdaki cümle eklenmiştir.

    “Toplam alacak miktarı beşbin Türk Lirasının altında olan takiplerde disiplin hapsi
    uygulanmaz.” mümkünse bilgilendirebilirmisiniz teşekkür ederim

    • rahmiofluoglu Says:

      Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
      Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
      4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,

      http://rahmiofluoglu.wordpress.com/

      Sorularınız için :
      http://www.arzuhalcionline.com

      43

  4. deniz Says:

    merhaba sayın Rahmi OFLUOGLU sormak istediğim ve ne yapmam gerektiğini öğrenmem icin yazacaklarım biraz uzun olabilir şimdiden özür dilerim sizden bundan yaklaşık bir bucuk yıl önce iki dosya şeklinde borcuma karşılık tahhatütde bulundum ve ilk taksidimi banka yoluyla yatırdım alacaklı kişi vergi kesildiğini bahane ederek artık elden ödeme yapmamı istedi bende her zamankigibi insalara olan güvenimden dolayı elden ödeme yapmaya başladım dosyalarda görünün borcum 16.800 civarında ve ben bu borcun 13.850 lirasını elden olarak ödedim ödediğime dayir bu şahısdan imzalı olmak üzere dosya numaralarını yazarak bir belge aldım kendi aramızda fakat bu kişi gecirtirdiğimi bahane ederek benden alacağı olan miktardan daha fazla istedi ve beni mahkemeye verdi ve ceza evine girdim 15 gün yattıkdan sonra elimizdeki imzalı kağıt ve kalan 3.000 borcumuda icra dairesine yatırttım hakim ben ara kararla tahliyeme karar verdi fakat iki dosya olduğu icin tekrar dava acılmış ve tutuklama kararı cıkmış mahkemeye itiraz etmemize rağmen toplam borcum 16.800 benim ödediğim elimdeki imzalı kağıt 13.850 ve icra dairesine yatırdığım 3.000 ve bankaya yatırdığım 750 liralık belge var yani borcumdan fazlasını ödemiş görünüyorum. toplam borcum 16.800 benim ödediğim tutar 17.600 ve hala kurtulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşşekürederim

    • rahmiofluoglu Says:

      Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
      Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
      4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,

      http://rahmiofluoglu.wordpress.com/

      Sorularınız için :
      http://www.arzuhalcionline.com

      8

  5. ege candaş Says:

    merhaba hocam benim 4 dosya halinde toplam 15bin 300 tl adli para cezam var temyize gönderemedim çünkü yurt dışındaydım ve şimdide aranmam var olduğunu biliyorum hapis cezasından para ce3zasına döndüğü ve zamanında ödemediğim için bu parayı hala taksitlendirme sansım varmıdır teşekkür ederim

    • rahmiofluoglu Says:

      Denetimli serbestlikte 6 ay açıkcezaevinde kalma koşulu kalkıyor,
      Yargıtay hacizde avukat görevli değildir kararını değiştirdi,
      4-5 yıla kadar sıfır kilometre İİK, taahhüdü ihlal cezası kalkacak,

      http://rahmiofluoglu.wordpress.com/

      Sorularınız için :
      http://www.arzuhalcionline.com

      35

  6. Hafize Says:

    Sayın Rahmi bey
    Eşimin 55.000 tl’lik imzaladığı bir senet var. Bu senetlerde benim imzam yok. Annem sahip olduğu tarlaları çocukları üzerinde paylaştıracak. Fakat ben daha üzerime almadım. Eşimin senedi ödememesi durumunda annemin üzerime yapacağı tarlalara haciz gelmesi gibi bir durum var mıdır? Şimdiden teşekkürler

    • rahmiofluoglu Says:

      Eşinin borcu için yapamaz ancak sizin yapmanız gereken bazı şeyler var, onları yapmalısınız. Sizi doğru yönlendirebilmemiz ve eksiksiz cevap için http://www.arzuhalcionline.com siteye girin, iletişimden bizimle irtibat kurunuz.

  7. oğulcan Says:

    Hocam merhabalar;
    Bugün itibari ile babam taahhüdü ihlal suçlaması ile tutuklanmış bulunmakta, kendisinin davasıyla ilgilenen Avukatla olan görüşmemize istinaden borcun ödenmesi durumunda kendisinin cezasının iptal olacağının ve gün içinde serbest bırakılacağının bilgisini aldım fakat Avukat hanıma pek güvenmiyorum kendisi bankaların emir kulu olmuş ve mesleğini tamamen ticarete dökmüş bir kişi benim anladığım kadarı ile benim merak ettiğim husus ücretin ödenmesi durumunda kendisi aynı gün içinde serbest kalırmı konu ile ilgili bilgi paylaşırsanız çok mutlu olacağım çok teşekkür ederim şimdiden.

  8. Hasan Says:

    Sayin rahmi bey bende bundan onceki yasayla hakkimda cikan yakalamalara mahkemeye posta yoluyla taahhut dilekcesi yolladim param oldukca borclarimi odedim ama 2 dosyadan (odeme yapmadigim) karar bozulmus ve kagitta infazin kaldigi yerden devamina yaziyor buda taahhut ihlalale giriyormu benimde suan yakalanmam varmidir cevaplarsaniz sevinirim

  9. Emre Says:

    Rahmi bey 1 sorum olacakti yanitlarsaniz cok sevinirim ben ceklerden dolayi cezaevine girdim yasa cikmadan kasim ayinda borclarimi odeyerek tahliye oldum ama avukatin birinde 2 dosyam varmis 1inden dusum yazisi aldik tahliye olamayim diye daha onceden mahkemeye dilekceyle verdigim taahhut dosyasini odemedi diye karari bozdurmus kagitta infazin devamina yaziyor simdi cezaevinden cikar cikmaz 1 hafta sonra tekrar taahhut ihlal sucu gelmesi beni bayagi korkuttu mahmekemeye verilen taahhut dilekcelere odeme yapmazsak bu 3 aylik cezayi alirmiyim iyi calismalar

  10. Savaş Yıldız Says:

    Sayın Ofluoğlu benim aylık 1.000.00 (Bin) TL. olmak üzere 20 taksit taahhüdüm var. Avukat her üç ayda bir dava açıyor. Şu anda 3. dava görüldü ve hepsinden ceza aldım. Benim sorum şu bazı sitelerde 5.000.00 tl altı taahhüdü ihlal cezalarında hapis yatılmıyor diye doğrumudur. bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim. Selamlar

  11. ersin Says:

    sayın rahmi bey iyi günler iyi çalışmalar,3.yargı paketin de icra taahhüd ile ilgili bir çalışma olmadı,peki sizin düşünceniz ilerde yani 4.yargı paketinde tabi o da ne zaman görüşmelere başlanılcak bilinmiyor,sizce ilere çıkar mı gerçekten olmayacak bişey bu,borcundan dolayı hapis yatmak….sevgiler saygılar….

  12. kaan Says:

    merhaba hocam, ben 2600 tl lik borcum için taahhüt verdim ve 1600 tl lik kısmını ödedim. şuan 1000 tl borcum kaldı bi kaç aydır ödeyemiyorum. avukatla görüştüm dava açıp açmamak konusunda net bir şey belirtmedi. eğer taahhüte ihlal davası açarsa mahkeme kaç gün içinde parayı yatırmamı ister veya bu konudaki süreç ne şekilde işliyor. bu konuda bana bilgi verirseniz memnun olurum.

  13. metin Says:

    selamlar efendim. benim kefil olduğum bir senetten 2004 tarihinde tahahüt ihlalden dava açılmıştı. İlk davaya giremedim. alacaklı taraf evimizdeki tüm eşyaları haczetmiş. 3 taksite sayarız deyip tehditle tek tahsidin 3 te birine tekabül eden bir paraya bize baskı ve tehditle kendi tarafına devrettirdi. İçine düştüğümüz durumdan ödeyemedik. Senetine kefil olduğum kişi de vefa etti. bu 8 yılık süreçte tarafıma tahaüt ihlalden hiç bir bildirim gelmedi. İleride karşıma çıkar mı?

    • metin Says:

      haciz memurlarıyla gelip tahahüte imza attırdılar. senete borçlu kişinin yanına çağrıldım.

  14. ilker Says:

    SAYIN RAHMİ HOCAM
    ÖNCELİKLE DEĞERLİ GÖZLEMLERİNİZ VE YORUMLARINIZ İÇİN
    TEŞEKKÜR EDERİM.
    HOCAM ÖDEME ŞARTINI İHLALDEN 3 AY TAZYİK HAPİS CEZASI ALDIM
    3 AYIN HEPSİNİ YATARMIYIM

  15. gökhan Says:

    slm benim deniz banka 1300 borcum var ödemek için 20 mayısa tahahüt vermiştim ödüyemedim ne olur

    • gökhan Says:

      ceza alırmıym

  16. sevim Says:

    hocam abimin lokantası vardı banka kredisi çekti.ödeyemedi.hacz etmeye geldiler mecburen taahhüt imzaladi. ama ödeyemedi.elimizdeki avucumuzdakini verdik faazine bile yetmemiş.kiracıydık lokantayı kapattık3 aylık hapis cezası çıktı.yakalandı abim.hiçbir gelirimiz yok ne yapacağımızı bilmiyoruz 3 ayın tamamınımı yatar 2 ay mı ne olur yardımcı olun

  17. sevim Says:

    hocam taahütü iptalden 3 aylık cezanın yatarı ne kadar

  18. Alper Says:

    Taahudu ihlal davasinda icra ceza mahkemesi hapis karari cikardi, itiraz bir ust mahkemeye yapildi ve ust mahkeme karari iptal etti. Tekrar taahudu ihlal davasi acilabilirmi veya bunun temizi varmi.tesekkurler.

  19. Rıza Says:

    İyi Aksamlar Rahmi Amca Ben 17 Yasındayım Babam Taahhüdü İhlal Cezasından Dolayı 1,5 Aydır Ceza Evinde Ayrı Ayrı Bankalardan Dolayı 6 Tane Dosyası Var Bunlar 3’er Ay Ceza Cıkartmıs 1 Taneside 1 Ay Cıkartmıs Yani Toplam 16 Ay Cezası Var Bu Cezaları Ne Yaparak Düşürebiliriz Ödeyecek Durumumuz Yok Malasef Bilgilendirirseniz Sevinirim Saygılar…

    • Rıza Says:

      Bir Tane Daha Soru Soracagım 4.Yargı Paketinde Taahhüdü Cezasına Af Varmı?

  20. ceydaersoy Says:

    hocam saygılar.bir ay sonra başka ilde taahhüdü ihlal davam var maddi yönden gitme imkanım yok .bu bulogdaki itiraz dilekçelerini postayla makemeye verebilirmiyim .ne yapmalıyım hiçbişey bilmiyorum yardım bekliyorum teşekkürler

    • rahmiofluoglu Says:

      Postayla değil, bulunduğun yerdeki icra mahkemesi kanalıyla gönder..

  21. selen Says:

    sn rahmi bey eşim tahüdü ihlalden 3 ay hapis cezası aldı bu cezanın hepsini yatarmı net 3 ay mı yatar. parayı cidden iflas ettiğimiz için ödeyecek durumda değiliz. emekli maaşında da haciz var şu anda başka hiç bir gelirim yok .üstümdeki şirketide vergiyi ödeyemediğimiz için kapatamıyoruz. eşim bu hapis cezasını yattıktan sonra bir daha hapis yatarmı ceaplarsanız sevinirim. teşekkürler selen abayman

    • rahmiofluoglu Says:

      tamamı meşruten tahliye yok..

  22. ali Says:

    sn avukatım tahüdüihlalden ceza almam için anaparanın üst sınırı nekadar olması lazım sagılarımla

    • rahmiofluoglu Says:

      EKLENMİŞ FIKRA RGT: 14.04.2011 RG NO: 27905 KANUN NO: 6217/6)
      Nafaka alacaklarına ilişkin takipler hariç, alacak miktarı Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından her yıl belirlenen aylık en yüksek brüt asgari ücret tutarının altında kalan takiplerde bu Kanunda öngörülen disiplin ve tazyik hapsi uygulanmaz.

  23. nesebey Says:

    selam sayın av rahmı bey benım sızden bir konuda bilginize ihtiyacım var bilgi verirseniz sevinirim konu. benim cek borcum vardı ödeyemedım fakat alacaklı taraf bu borctan dolayı ceza davası acmadı ama içraya verdi fakat bana birtürlü ulasamadılar 2 sene sonrada Alacakliyi zarara ugratmak için,mevcudu eksiltmek ten ceza davası actılar ben yıne mahkımeye katılamadım 1 mahkıme 23/12/2011 de oldu ve mahkime 20/03/2012 tarihine atıldı ve 2 inçi mahkimede dava sonuclandı gerekceli karar yazıldı dıyor benim anlamak istediğim 1 benim ifadem alınmadan dava sonuçlanırmı 2 ben bu davadan ceza almışmıyımdır ve aldıysan nasıl bir ceza almış olabılırım yanı dava sonucu ne olabilir saygılarımla

  24. Gerçek mağdur Says:

    Rahmi bey ben ve benim gibi birçok işletme sahibi çekte hapis cezasının kaldırılması sonucu mağdur olduk. şimdi eve hacze gidilemeyeceğinden bahsediliyor. Taahhüdü ihlalden cezanın kaldırılacağı söyleniyor. Benim ve birçoğumuzun avukatı aldığı taahhütlerin tamamı tahsil etti. Şu ana kadar taahhütten cezaevine giren olmadı. Yani ceza çıkınca birçoğu borcunu ödüyor. Eğer bu yaptırımlarda kalkarsa hepimizi batarız. Türkiye ekonomisi vade üzerine kurulu. bir anda bu tür köklü değişikliklerin yapılmasını doğru bulmuyoruz. Tam tersi taahhüdü ihlal gibi mal beyanında bulunmamadan dolayı da hapis cezası gelmeli. Ödeyemeyeceğini bilen zaten taahhüt vermiyor. Kısacası alacaklarımızı nasıl alacağız? Devletin bu konuda çalışması varmı? Burada mağdur olan borçlu mu yoksa alacaklı mı?

  25. mustafa Says:

    avukatım size sormak istedigim taahhüdü ihlaldan dogan hapis cezası affı ne zaman yürürlüge girer şuan askıdamı yoksa meclise geldimi cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

  26. Mehmet Says:

    İyi geceler. Hocam kardesimin bankaya borç dosyasina icra dairesinde kefil oldum odeyemedim sonucta taahhüdü ihlal cezasi aldim. Dosya Varlik şirketine devredildi. Taahhüdü ihlal cezamın durumu ne olur

    • rahmiofluoglu Says:

      Kefalet farklı, taahhüd farklı, kefalete ceza yok..

      • Mehmet Says:

        Kefil olduktan sonra taahhütte bulundu ve taahhüdü ihlal cezası aldı sonra dosya Varlik şirketine devrildi şimdi cezası ne olur

      • rahmiofluoglu Says:

        3 ay ay

      • Mehmet Says:

        Kefalet sonrasında taahhüt verdim sonrasında ödeyemedim taahhüdü ihlal cezası aldım dosya iki ay oncesinde Varlik şirketine devrildi taahhüdü ihlal cezam ne olur

      • rahmiofluoglu Says:

        3 ay

  27. semih Says:

    sayın HOCAM HAYIRLI GECELER
    BENİM DE BİR HUKUK ÖĞRENCİSİ OLARAK SORMAK İSTEDİKLERİM VAR BABAM İZMİR DEKİ BİR AVUKATA 15.01.2012-15.02.2012-15.03.2012-15.04.2012-15.05.2012 TARİHLERİNDE 3650 ŞER LİRALIK 5 TANE (TOPLAMDA) TAAHHÜT VERMİŞ.İLK TAKSİTİN 1000TL SİNİ 2 GÜN SONRA YATIRDIĞI İÇİN ALACAKLININ AVUKATI HEMEN TAAHHÜTÜ İHLAL DAVASI AÇMIŞ DAVA 27.03.2012 DE YANİ BU SÜREYE KADAR GEÇEN 3 TAKSİT VAR YANLIZ AVUKATA SADECE BU 3 TAKSİTTEN 1000 TL BORCUMUZ VAR
    MERAK ETTİKLERİM:1)DURUŞMA İZMİRDE (E-DEVLETTEN GÖRDÜM HERHANGİ BİR KAĞIT GELMEDİ) FAKAT BİZ BALIKESİR DE İKAMET EDİYORUZ BALIKESİRE Mİ GELECEK DOSYA 2)ÖDEMELER BANKA YOLU İLE YAPILMIŞ AVUKATIN HESABINA… AVUKAT BİLDİRMEMİŞ OLSA SIKINTI OLUR MU 3)BİR CEZA ALIR MI?(1000TL BORÇ KALMIŞTI DAVA GÜNÜNE KADAR GEÇEN TAAHHÜT TAKSİTLERİNDE) 4) KANUNDA BU MADDE VAR DOĞRU DEĞİL Mİ = 5358 Sayılı Yasa’nın 11. maddesi ile değişik 2004 sayılı İcra ve İflas Kanunu’nun 340. maddesi, “111. madde mucibince veya alacaklının muvafakati ile icra dairesinde kararlaştırılan borcu ödeme şartını, makbul bir sebep olmaksızın ihlal eden borçlunun, alacaklının şikayeti üzerine, üç aya kadar tazyik hapsine karar verilir. Hapsin tatbikine başlandıktan sonra borçlu borcun tamamını veya o tarihe kadar icra veznesine yatırmak zorunda olduğu meblağı öderse tahliye edilir; ödemelerini tekrar keserse, hakkında tazyik hapsine yeniden karar verilir. Ancak, bir borçtan dolayı tazyik hapsinin süresi üç ayı geçemez” şeklinde değiştirilerek hüküm altına alınmıştır. YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK İYİ OLUR HAYIRLI GECELER

    • rahmiofluoglu Says:

      Dosya sizin bulunduğunuz yere gelmez, dosyayı davanın açıldığı icra mahkemesinde takip edeceksiniz. Avukata yapılan ödmelerin dekontları ile birlikte dosyaya bir dilekçe verin, duruşmalara katılın ve geri kalan için süre isteyin, davayı takip edin..

      • semih Says:

        hocam dosyaya balıkesirden dilekçe verebilir miyiz bir de geriye kalan süre isteme mevzusunu dilekçeye mi yazalım son olarak o mahkemede nasıl takip edebiliriz hocam

      • rahmiofluoglu Says:

        Verebilirsiniz, süreyi dilekçe ile talep edin, duruşmadan önce dilekçenin dosyaya girmesi gerekir..

  28. yaşar Says:

    selam aleyküm hocam ben size yazdım daha cavabımı alamadım 20 3 2012 tarihinde yazdım cevabımı alamadım hocam sayğılarımla

  29. Zeynep Says:

    Merhaba Avukat Rahmi Bey,
    Ben 14 yıllık öğretmenim son 3 yıldır bankalar icralar ve bir sürü sıkıntıyla cebelleşiyorum…Farkındayım kredi ve kredi kartları tuzağına düştüm, bunun farkındayım ama artık şu an durumu değiştiremiyorum, evime icra geldi 2 yıl önce, yeniden hayat kurup tekrar toparlamaya çalıştım, maaşımda icra var bir yıldan fazla zamandır, geçen yıl taahhüt ettiğim borcu ödeyemedim şahıs borcuydu bu, daha doğrusu apartman yakıt borcu…Bugün öğrendim; tayinim başka şehire çıktığı için bana hiç bir şekilde haber verilmedi istense ulaşılırdı ama taahhüde ihlalden hapis kararı için adliyeye müracaat etmiş avukat, sanırım karar daha çıkmamış yarın avukatla görüşeceğiz…Anlayamadığım şu; maaşımda icra var zaten zar zor geçiniyoruz nasıl yapılabilir bu yasal olarak doğru mu bu? Bu borcu muhakkak ödeyeceğim ama maaşıma icrada sırada beklemesi gerekmiyor mu? Beni bilgilendirirseniz sevinirim…Teşekkürler….

    • rahmiofluoglu Says:

      Bu blokta Yargıtay Ceza Genel Kurul kararı var.. İcra mahkemsine ver bir dilekçe ile, dilekçede öğretmen maaşından başka gelirin olmadığını, ona da haciz konduğunu yaz durumu anlat..

  30. Mert Durak Says:

    Sayın Ofluoglu bikaç sorum olacak 4. yargı paketınde sizce taahhüdü ihlal cezası kalkacak mı birde bu ceza 2 yılı gecınce düşüyor ancak tazelendiği alacaklının itiraz edip cezanın devamını sagladıgı yönünde bişeyler duydum sizce böle bişey var mı ve doğru mu ve bu taahhüdü ihlal işkencesinden kurtulmak için ne yapmaız gerek yardımcı olur cevap yazarsanız cok cok sevınırım COK TEŞEKKÜRLER…..

    • rahmiofluoglu Says:

      Hayır , 2 yılda kesin olarak ceza düşer..

      • Mert Durak Says:

        peki düşen ceza için gidip başvuru gibi bi işlem yapmamız gerek mi yoksa otomatik olarak düşüyor mu bir müracaata gerek var mı Rahmi bey…

      • rahmiofluoglu Says:

        İşiniz yoksa yapın..

    • rahmiofluoglu Says:

      Pek sanmıyorum, mücadele edilirse kalkabilir..Hükümete sesiniz duyurmalısnız..

      • Mert Durak Says:

        Rahmi bey 4. paket ne zaman acıklanacak ve sesimizi duyurmamız için ne yapmamız gerek bu konudada bilgilendirirseniz sevinirim ilgi ve yardımlarınız için Çok Teşekkürler..

      • rahmiofluoglu Says:

        Aha! Daha 3. Paket sonuçlanmadı, 4 üncüsünü soruyorsunuz.. İçeriğini de merak ediyor musunuz?

  31. ceydaersoy Says:

    sayın ofluoğlu ben 21 yıllık esnafım market işletiyordum büyük marketlerden dolayı işlerim bozuldu işyeririmi kapattım çek borcumdan dolayı taahhüt verdim aylık 200 tl ödüyorum ama 01.04.2012 den itibaren taksitler 3000 tl aylık 4 taksidim var bunları ödeme imkanım yok 500 metrekere hisseli tarlam var avukata burayı satalım dyorum oralı olmuyor hacizli olduğu için ben satamıyorum 1.sırada onlar var satsalalarişim çözülecek .ne yapmam lazım ödeyemezsem hapis kararı nezaman çıkar teşekkürler

  32. bekir Says:

    RAHMİ amca ben bekir 14 yaşındayım babam tahhüdü ihlallden dava açılmış 3 ay hapıs cezası dıye mahkeme 15 03 1012 günü ne yapmasılazım af cıkacakmı paramız olmadıgı için avukata gdemiyoruz selamlar

    • rahmiofluoglu Says:

      Bu blogada Yargıtay Ceza genel Kurulu kararı var..Bu kararı basın,babanız mahkemeye versin ve para kazanamadığım için ödeyemedim desin ve bu karara göre beraat istesin..

      • mehmet çetiner Says:

        sayın rahmi bey benim babamda aynı durumla karşıkarşıya ama o suan içerde tAhadüt etmiş ilk taksidini ödememiş daha sonra işşiz kalıncA ödeyememiş 2010 yılından kesilmiş 3 ay cezasını suan yatıyor

  33. hakan Says:

    hocam ii akşamlar.benım taahhudu ıhlalden hapıs cezam var 21 martta baska davadan mahkemem var mahkemeye cıksam tutuklarlar heralde degıl mı ?

    • rahmiofluoglu Says:

      garantisi yok..

  34. derman Says:

    sayın ofluoğlu bir senet verdim tek senet ama taksitle ödeyecektim anlaştık paraları postaneden yatırdım ama senet bedeli die açıklama yazmamışım daha sonrada senedi geri tarihten faizletip icraya koymuşlar haciz için geldiler bende korktum benden taahhüt aldı avukat elimdeki makbuzlar bir işe yaramazmı yada taahhüdü ihlaldan ne kadar hapis yatarım

    • rahmiofluoglu Says:

      MENFİ TESPİT DAVASI AÇINIZ..

  35. yardim rahmi hocam Says:

    Rahmi hocam benim dayim biryere borctan dolayi taahhut verdi adam fazla faiz isteyince odeyemedi 3ay tazyik hapsi cikti simdi cezaevinde ve biz onun sayesinde tam 5 aile ekmek yiyorduk simdo elimiz kolumuz baglandi evimize haciz gelip duruyor. taahhudu ihlalden dolayi mesela adli kontrol altinda haftanin birkac gunu disari cikip aksam tekrar cezaevine gitse daha iyi olmazmi herkes icin boyle birsey yapilmasi zormudur hemde isininde basinda insanlar rahat eder birde babam emekli bu borca kefil olsa emekli maasindan borcu kesilse dayim hapisten cikabilirmi cvb berirseniz sevinirim..

  36. borçlu Says:

    merhaba rahmi bey.çaresiz insanlara yardımcı olduğunuz için bende kendi adıma teşekür etmek istiyorum.benimde bir sorum olucak size,yardımcı olurmusunuz.kardeşim karşılıksız çekten kaynaklanan borç için taahhüt vermişti.maalesef bu taahütleri de ödeyemedi.çünkü iflas etmişti.şimdi 2 dosyadan taahhüt ihlalden yakalanması var.öğrenmek istediğim.yeni çek yasası nda hapis yok.tahhüt çek borcundan olduğu için bu yasadan yararlanma şansı varmı yanii taahhütler geçersiz olabilirmi.lütfen cevabınızı bekliyorum.

    • rahmiofluoglu Says:

      Maalesef yok..

  37. mahmut Says:

    sayin ofluoglu, oncelikle cek meselesinde gosterdiginiz cabalari takdir ediyoruz. Size bi sorum olacak. Yanitlarsaniz sevinirim. Babamin kredi karti sebéiyle, ev esyalari yedi emin olarak bana birakildi. Simdi avukat eve tebligat gonderdi. Esyalari ….tarihte …. Sáatte adliyenin onune getir diye. Goturmez isem birsey yapabilirmi. Cevap icin simdiden tsk ederim.

    • rahmiofluoglu Says:

      Avukata cevap ver, dosyaya koy. . Esyalarin adresini ver ve adliyeye getirmek zorunda degilim de. .

    • rahmiofluoglu Says:

      Getirmek zorunda degilsiniz. .

  38. Hakan Says:

    kagitta adli para cezasi yaziyor. 27.01.2012 tarih kararli. Galiba cek yasasi yasalasmadan once verilmis. Dogru olabilirmi. Ne yapmamizi tavsiye edersiniz.. Cok tsk..

  39. Hakan Says:

    Kagidin en basinda ‘para odeme emri’ yaziyor. Alt baslik olarak ‘ …… Cumhuriyet savciligi’ yaziyor. Orta kisimda da ‘ 1. Sulh ceza mahkemesi yaziyor’… Ama cekle ilgili hicbir ibare yok. O cekle ilgili daha once gelen tebligat numarakarida, bu tebligattaki numaralarla uyusmuyor…

    • rahmiofluoglu Says:

      Bu icra değil..Adli para cezası olabilir..Çekten ise önceden gönderilmiş olabilir..Şimdi düştü bu cezalar..Alacaklıdan veya icradan değil..

  40. Hakan Says:

    Cek sirketindi. Sirketin muduru babam. Hakimin karsisinda taksitlendirip imzalayanda babam. Hacze gelip gelmemeleri onemli degil. Eve odeme emri geldi bugun. Odemezsen hapse cevrilecek diye. Bu táhhude girermi. Yeni cek yasasi bu konuyu kapsarmi efendim.

    • rahmiofluoglu Says:

      Hakim dediğiniz ne hakimi ? Asliye ceza mı ? Eve gelen ödeme emri mi, yoksa avukat yazı mı gönderdi? Ödeme emrinde ödemezsen hapse girersin diye yazmaz..Bir yerlerde yanlış var galiba..Mahkemlere verileç çek taahhüdlerine hapis yok, icraya verilenlere var..Galiba avukat size oyun oynuyor..

  41. Hakan Says:

    S’a avukat bey. Bizim çek borcumuz vardı. Mahkeme aşamasında, hakimin önünde taksitlendirdik ve imzaladık. Şimdi evimize bir tebligat geldi. Borcu 12 halinde veya 1/3 bir ay içerisinde ödemezsenız günlüğü 30 tl den hapse cevrilecektir diyor. Ne yapmamız lazım. Allah rızası ıçin açıklayıcı bir cevap verirmişinız. Tsk ederim.

    • rahmiofluoglu Says:

      ŞAHSİ BORÇ MU, YOKSA ŞİRKET Mİ, ŞİRKETİN BORCU İSE HACZE GELEMEZLER..

  42. nesebey48 Says:

    selmam sayın av rahmi bey benim bir sorunum var cevaplarsanız sevinirim eşimin cek borcu vardı toplamda 12000 tl cekleri ödeyemedik ve eşimin ceklerini değiştirmek icin ben kendi cekimi verdim 4 adet 3000 tl eşimin cekleride takasta olduğu icin daha sonra iade edeceklerdi onlarıda iade etmediler malı eşim kendi adına alınmıştı benim adıma fotura yok yani benim kendi verdiğim cekler karsılıgında fotura yok fakat alacaklı taraf mal alan eşim adına ve onun cekleri için deyilde benim adıma fotra olmadıgı halde benim ceklerden dolayı beni alacaklısını zarara uğratmaktan dolayı dava acmislar ne yapmalıyım

    • rahmiofluoglu Says:

      Karşı dava aç..Hakkını ara..

      • nesebey48 Says:

        selm sayın av rahmi bey karşı dava ac derken yani ne diyerek acacağım biraz konuyu acarsanız sevinirim saygılar

  43. nihat Says:

    nıhat k dıyorkı
    sayın rahmı bey hocam yuzlerce ınsana yardımcı oldugunuz ıcın oncelıkle sızlere tesekkur ederım. hocam taahhudu ıhlalden 1 ay hapıs cezam cıktı ıtıraz ettım 2 hafta oldu adresıme cevap gelırmı . bırde hocam 3cu yargı aketınde taahhudu ıhlal suclarına alt sınırdan bahsedılıyor;taahhudu ıhlal suclarına af cıkarmı bu yasa ne zaman cıkabılır bızlere bır sevındırıcı haber verırsenız cok memnun oluruz. tesekkurler ıyıkı varsınız.

    • rahmiofluoglu Says:

      Bekliyoruz..

  44. reverence Says:

    sayın rahmi bey ben bir iş yerinde çalışmaktayım benım adıma yazılı cekler yazıldı bende arklarını cıroladım. iş yerinin durumu sıkıntılı bu çirolardan ötürü ben ne gibi bir sıkıntı cekerim ceza alırmıyım cok korkuyorum uykularım kacıyor 10 gündür perişanın yapa bileğim bir şey varmı yalvarırım yardımcı olun bana teşekkurler

  45. Mahmut paşa Says:

    Sayın oflu oğlu taahhüdü ihlal den 3 ay hapis cezası aldım babam borç a kefil oldu maaş muavvakatı verdi bunun iptali şansımız varmı saygılarımla

    • rahmiofluoglu Says:

      Emekli maaşı ise evet vazgeçenbilir..

  46. Mahmut paşa Says:

    Sayın oflu oğlu taahhüdü ihlal de 5000 tl nin altındaki borçlarda hapis cezası kalkacakmi saygılarımla

    • rahmiofluoglu Says:

      Belli değil..

      • zeus Says:

        ne zaman belli olur

  47. neşebey48 Says:

    verdiğiniz bilgiler için cok teşekür eder allaha emanet olun bir araştırayım kesinleşmis tarihlerini yine yazarım size siz bu madurların doğasını aldınızya o bile yeter çok sağolun iyi geceler

  48. neşebey48 Says:

    selam sayın rahmi oflu oğlu benim bir tahüt ihlalim vardı tarihleriyle size sunuyorum bilgilendirirseniz sevinirim
    SUÇ TARİHİ- 18/05/2009
    ŞİKAYET TARİHİ- 28/05/2009
    KARAR TARİHİ- 12/10/2009
    AMA YUKARIDA KESİNLEŞMİŞ TARİHİ YERİ ACIK BU DOSYAM ZAMAN ASIMIMA GİRMİŞMİDİR
    YOKSA KESİNLEŞMİŞ TARİHİ ŞARTMI YOKSA KARAR TARİHİ YETERLİMİ BİLGİ VERİR SENİZ SEVİNİRİM SAYGILAR

    • rahmiofluoglu Says:

      Girmiştir, ya da girmek üzeredir, kesinleşme tarihi önemli…Kesinleşmeden itibaren 2 yıl..

      • Mahmut paşa Says:

        Sayın oflu oğlu icra dosyasına itiraz ettim takip durdu alacaklı avukatı itirazın iptali davası açtı 1. Duruşma için tebligat yapıldı gitmedim 2. Duruşma için tebligat yapılmadı şubat in 15 de 3. Duruşma var tebligat yapılmadı tebligat şart midir karar çıkar mi borcun müeccel olmadığına ve yetkiye itiraz etmiştim duruşmada nasıl savunma yapabilirim saygılarımla

      • rahmiofluoglu Says:

        Davanı takip etmezsen aleyhinde sonuçlanır..


Bir Cevap Yazın

