BAŞARDIK

 Bizim üç yıldır devam eden mücadelimiz süresince yaptığımız eleştiri ve öneriler çek cezalarının kalkması  içindi..Bunun için öflekelendik, bunun için yazdık.. Şimdi başardık..Bu başarıyı herkes istediği kişi veya kişilere mal edebilir, bunun hiçbir önemi yoktur..Önemli olan çek cezalarının kalkmasıydı, bu da başarıldı.

Artık kim hangi eleştiriyi yaparsa yapsın, buna hiç değer vermiyoruz, vermeyeceğiz..Bloglarda yapılan hakarete varan eleştiriler artık bizi hiç mi hiç ilgilendirmiyor..Bu eleştirileri yapanları dün tanımıyordum, bugün hiç tanımıyorum, yolları açık olsun..

BİZE DÜŞEN

Çağ dışı karşılıksız çek hapis cezası artık bizce kalkmıştır, geriye dönüşü yoktur, bize düşen süreci sükünetle takip etmektir..Muhalif avukatların tahriklerine kapılmadan, sakin sonucu beklemektir.. Zafer adalet isteyenlerindir.

Genel kategorisinde yayınlandı. 67 Comments »

67 Yanıt to “BAŞARDIK”

  1. emrah hizarcioglu Says:

    rahmi bey ben adli sicil kaydimi sildirdim arsiv kaydimi nasil sildirebilebilirim? Ceza almamin sebebi tehdit ve hareketten para cezasi odedim sicil kaydim yok ama arsiv kaydimi nasil sildirebilirim acil yardimci olabilirmisiniz? Simdiden cok tesekkurler saygilarimla

  2. yilmaz Says:

    hocam bende çekmağduruyum 5 adet çekim dışarda ödiyemedim çikan yasada adli sıcıl kaydım nasil sildirebilirim teşekürler

    • rahmiofluoglu Says:

      Esas mahkemelerinden karar alınız ve Adli Sicil Genel Müdürlüğüne, Ankara müracaat ediniz,,

  3. mert Says:

    RAHMİ bey,herşey için bin defa teşekkür.tefecinin elinde 3 sene önce verdiğim fakat kullanmadığı bir çekim var.çeki kullanma zamanı 3 seneye uzatılıyor.bana dava açabilirmi?SAĞOLUN.

    • rahmiofluoglu Says:

      Eksik bilgi, eksik soru..

      • mert Says:

        sayın hocam,ben çeki 3yıl önce verdim.Karşı taraf çeki vadesinde bankaya götürüp işlem yaptırmamış.Yeni çıkan kanuna göre ( 3 yıla uzayan süre)işleme yeniden koyabilirmi? SAYGILAR.

  4. mirac Says:

    rahmi bey heryerden tepki var ne olursunuz yarın genel kurulda aksi birdurum olurmu

  5. serdar Says:

    s.a hocam benim yargıtayda dosyam hiçbir kanıt delil olmamasına rağmen sadece şüphe üzerine onanmış bugün yarın infazım çıkacak bunun için temyiz düzeltme yoluna gideceğim fakat ordan ne kadar zamanda cvp gelir şuan suçsuz yere içerde çürüyeceğim gibi görünüyor,cvp lütfen…!

    • rahmiofluoglu Says:

      Konuyu bilmiyorum, dosyayı görmedim nasıl cevaplarım?

  6. aslı gül Says:

    rahmi bey verdiğiniz bilgiler için allah sizden razı olsun.çok net bişey söylenmediği için sorma gereği duydum ev eşyalarının haciz olayı ne durumda şimdi kesin kalkıyormu yasa meclise geldimi bilgi verirseniz seviniirm.

    • rahmiofluoglu Says:

      Yargıyı hızlandırma paketinde..Bu paket hükümetin paketi ..

  7. tansel Says:

    icra taahhütü için de meclistekilere derdimizi anlatalım ben heryere mail atıp ailemin çektiklerini dile getiriyorum sizlerde yazın hemen

  8. mehmet Says:

    rahmi bey emgınıze saglık ısyerı terklerde aff varmı

  9. hakkı gur Says:

    rahmı bey bende bankadan kredı cekmıstım sonra taahhut yaptım odeyemedim 3 ay hapıs cezam cıktı tahhut ıhlaller ıcınde gecerlımı bu yasa acaba bılgı verırsenız sevınrım ….

    • rahmiofluoglu Says:

      Yok..

  10. Hülya Says:

    Merhabalar avukat bey sizin sayfanizi sürekli takip etmekteyim. Bizleri bilgilendirmeniz gercekten çok güzel. Size bir sorum olucak bu yasa onaylandıysa hala neden hapisteki insanlar dışarıya çıkamadılar ne bekleniyor hala. Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi çalısmalar.

    • rahmiofluoglu Says:

      Kim onaylandığını söyledi ? Akşama sabaha onaylanır diye bekliyoruz..

  11. ahmet Says:

    Hocam size birkaç gün önce aşağıdaki soruyu yöneltmiştim.cevap alamadım.ev eşyası haczi konusunda çok muzdaribim.hergün bu konu ile ilgili bir gelişme varmı diye internette araştırma yapıyorum.beni aydınlatırsanız çok sevinirim.teşekkürler.
    meclise sevkedilecek icra iflas kanunu değişiklik tasarısında ev eşyalarının haczi ile ilgili birşey yok.bu tasarıya ev eşyası haczi ile ilgili madde eklenecekmi?sağlam bir kaynaktan bununla ilgili bir açıklama yapıldımı?bu konu ile ilgili yorumlarda bazı avukat arkadaşlar tasarıda böyle birşey olmadığını boşuna umutlanmamamızı söylüyor.siz ne dersiniz boşunamı umutlanıyoruz.Çek kanunu ile ilgili samimi gayretlerinizden dolayı da size minnettarız.Allah yolunuzu açık etsin.

  12. abdullah Says:

    Hocam benim bir sorum olacak. bana birfatura geldi fajat benle alakadar olmadigi icin muhasebeme islettirmedim faturayi. sonra bir tebligat gelmis 7 gun itiraz edilmesi gerekiyor fakat c.ertsi ve pazarlarda 7 gunun icinde sayiliyormus ben itiraz surecinde gec kaldim sonra isyerine hacze geldiler bende bunlar olusmamasi icin tahhur verdim simdi benim tahutum gecersiz olacak mi yada ne yapmaliyim degerli zamaninizdan biraz ayirip bana cvp verirseniniz beni cook mutlu edersiniz allah razi olsun

    • rahmiofluoglu Says:

      Dosyanızı görmeliyiz cevap için..

  13. murat Says:

    Bu arada hatırlatmadan gecemıcem Amerıkada cek cezası yada benzerı herhangıbı bır borc durumunda adlı ceza uygulaması adı altında nıtelendırdıgınız gıbı bır cagdısı uygulama olmuyor borclu borcuna ımkan tanınarak odeme yoluna gıdılıyor umarım bu yasalar tekrar yazı tahtası mısalı kımselerın cıkarına dayalı olarak deıstırlmez guzelım ulkemızde medenıyet yolunda buyuk hızla ılermeler kaydedılıyor untmamak gerekırkı devletı olusturan mıllettır ve yasalar sıyaset devletın mılletın ozgurlugu ve refahı icındır bellı bır kesımın cıkarları amacında uygulanısı dogru olamaz …..

  14. murat Says:

    Hocam oncelıkle mrabalar bır suredır Amerıkadayım nedenı tahhut yapıpta odıyemedıgım cekten hapsı cezası kararı cıktıgından fakat donup karsı tarafla anlasma yoluna gıtmm artık yenı kanunla cok daha kolay olucak.Yalnız dondugumde pasaport kontrolden sonra tutklanma ıhtımalım vr su an ıcın bu yasanın resmı agzetede yaınlanma tarıhı bellımıdır yada tahmını bır sure varmıdır bu konu hakkında bılgılendırırsenız cok sevınırım tesekkurederım…

    • rahmiofluoglu Says:

      En geç 2 hafta..belki bu hafta..

  15. misafir Says:

    Rahmi bey,esimin benim adima vekaleti var ve yerime cek imzalamisti,firmanin birisi hem bana hem esime ayri ayri dava acmis,normalde vekaletle cek imzalamanin cezasi olmadigini biliyoruz avukatin boyle bir dava acmasi etikmi ve bizim acimizdan sikayet hakki dogururmu bilgi verebilirmisiniz,saygilar

    • rahmiofluoglu Says:

      Etik mi? Etik olan çok az şey kaldı..

      • misafir Says:

        Esim kamu kurulusunda calismakta ve acilan bu dava nedeniyle cok magduriyet yasadi,Ogrenmek istedigim avukati sikayet etme hakkimiz varmi,simdiden cok tesekkur ederim

  16. murat Ulug Says:

    Hocam oncelıkle merhabalar bn bır suredır Amerıkada bulunuyorum. Nedenı karsılıksız cek cezasından dolayı karsı taraf kendı aramızda gecen hesapta uzlasmada asırı faız talebınde bulununca reddettım bende.Fakat bu yasayla artık bu problemı ortadan kaldırmak ıstıyorum ceza evınde yapamıyacagımı bıldıgım ıcın buraya gelmek zorunda kaldım ve artık gerı donmek ıstıyorum acaba tam olarak ne zaman yururluge gırecek bu kanun rıca etsem bılgılendırebılırmısınz lutfen tesekkurler..

  17. M.Aydın Says:

    hocam bu senete verilen tahüt için bu yasada birşey var mı

    • rahmiofluoglu Says:

      YOK

  18. M.Aydın Says:

    hocam ben esnafım dükkanımdan mal kaldıracaklardı ödeyemediğim senete mansuben tahüt vermek zorunda kaldım ve tahüt sonunda tutuklamam çıktı bu çıkan yasanın bununla bir alakası yok mu yani senet için bir hükmü yokmu bizi bilgilendirirseniz çook tşkkür ederiz hocam allah razı olsun

    • rahmiofluoglu Says:

      YOK DOSTUM..

  19. metin ol Says:

    hocam senette verilen tahüt kalmıyor mu ?

    • rahmiofluoglu Says:

      HAYIR…

  20. musab cansiz Says:

    Hocam ilgi ve alakanizdan dolayi Allah yar ve yardimciniz olsun hocam bu yasa senetleri kapsiyormu acaba ? Beni bilgilendirirseniz cok mutlu edersiniz

    • rahmiofluoglu Says:

      Kapsamıyor..

  21. cengiz deyirmenci Says:

    sayın hocam bu konudaki sarfetmiş oldugunuz emegin ve çabanın karşılıgını almış olmakla beraber inanınki milyonlarca ailenin de hayır duasını almakdasınız allah sizin yar ve yardımcınız olsun inanın çocuklarımızın ekmek parasına okul harçlıklarına varana kadar vicdansız avukatlara akıtıyorduk. ana para kadar da haybeye para ödüyorduk bu gerçekden çok acımasız ve vicdansızca yapılan bir hakaret ve tehditdi benim ve benim gibi milyonlar için derlertdi tok açın halinden anlamaz diye azda olsa anlıyan varmış tekrar tekrar allah sizden razı olsun size sonsuz teşekürlerimizi ve saygılarımızı sunuyorum.

  22. muco Says:

    sayın avukatım sizden allah razı olsun. devamlı takip ediyorum sizi ve çabanızı bu sıkıntıyı yaşıyan bütün arkadaşların adına sizlere çok teşekkür ediyorum.tekrar allah razı olsun sizden

  23. yahya uzun Says:

    sevgili rahmi bey allah sizden ve ekibinizden razı olsun sizlerin emeği büyük saygı ve selam

  24. ahmet Says:

    rahmi bey ,meclise sevkedilecek icra iflas kanunu değişiklik tasarısında ev eşyalarının haczi ile ilgili birşey yok.bu tasarıya ev eşyası haczi ile ilgili madde eklenecekmi?sağlam bir kaynaktan bununla ilgili bir açıklama yapıldımı?bu konu ile ilgili yorumlarda bazı avukat arkadaşlar tasarıda böyle birşey olmadığını boşuna umutlanmamamızı söylüyor.siz ne dersiniz boşunamı umutlanıyoruz.Çek kanunu ile ilgili samimi gayretlerinizden dolayı da size minnettarız.Allah yolunuzu açık etsin.

  25. durmuş Says:

    sevgili rahmi bey emeklerinizden dolayı çek magdurları adına size çok teşekkür ederiz sadece meclismi kaldı onay için

  26. mirac Says:

    Rahmi bey genelkurulda aksi birdurum sözkonusu olabilirmi c0k tepki var cevaplarsanız sevinirim teşekkür ederim

    • rahmiofluoglu Says:

      olmaz, bu iş bitti…

  27. mirac Says:

    rahmi bey sizce genel kurulda ve cumurbaşkanın imzası 1 haftada bitermi

    • rahmiofluoglu Says:

      Biter

  28. hülya Says:

    Merhabalar yorumlarınızı ve haberlerinizi takip ediyorum.Çıkan af yasasıyla berebaer hapiste yatan kişiler ne zaman çıkıcak.Bilgilendirirseniz sevinirim.

    • rahmiofluoglu Says:

      Önümüzdeki hafta sonuna kadar çıkmalarını bekliyoruz..

  29. bahadır kemiksiz Says:

    çalışmalarınızı takdirle takip ettim.bu kanunun çıkmasında pay sahiplerinden en önemli pay sahiplerinden biride şüphesizki sizsiniz.teşekkür ederim allah razı olsun.başarılar

  30. osman Says:

    fiilin kanunla suç olmaktan cıkarılması halinde bu suçtanmahkumıyete ılskın
    adli sicil ve arsiv kayıtları talep aranmaksızın silinir denıyor. simdi konun yasalastıgında bızımkılerde sılınecekmı?

    • rahmiofluoglu Says:

      Evet silinecek

      • mirac Says:

        sayın rahmi bey ne zaman genel kuruldan geccek kabuledilmeme olanıyı sizce kac

      • osman Says:

        teşekkür ederim….

  31. BESBUS Says:

    ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN WE EKİBİNİZDEN SAĞOLUN WAROLUN YENİDEN DOĞMUŞ GİBİ OLDUK. İYİKİ WARSINIZ….

  32. ugrl Says:

    Çek taahhütü kalmayacak demişsiniz yukarda bizler çek e istinaden hapis cezası falan ya da adli ceza kesilmeden önce taahhüt vermiştik ewimizi haczetmeye geldiklerinde. Etmemişlerdi ve beraberce adliyeye gidip tahhüt vermiştik.. Peki bunlarında cezaları düşüyormu bu çek kanunuyla?

    • rahmiofluoglu Says:

      Hayır bu yasa değişikliğinin icraya verilen icra taahhüdlerile bir ilişkisi yoktur..

  33. ramazan Says:

    Sayın Rahmi Bey,kim ne söylerse söylesin sizin emeğiniz inkar edilemez.Size ve ekibinize şükranlarımı sunarım.İyiki sizi tanımışım.

  34. levent Says:

    Rahmi Hocam … Sizi tanımıyorum ama tanımak isterdim… Sizin sayenizde olduğunu düşündüğüm bu değişiklik benim hayatımı kurtardı. Bu yasa mecliste onaylandığı gun yeniden doğdugum gun olacak ve dogum gunu olark kutlayacagım. Tasarıyı okudugumda sizin ne kadar dogru bilgiler verdiğinizi gordum. 16 Aralık 2011 kritik gun demıstınız. O gunku bakanlar kurulu toplantısında bu konu karara baglanmıs. Kimse de yorum yapamadıgı için acaba demiştik. Ama gun artık bunları dusunme gunu degil. Ozgurlugun tadını cıkarma gunu. Elinize kolunuza yureginize saglık… Bu arada cek alacaklılarım uzulmeyın, gucum yettıgınce sıze borcumu odeyecegım. En azından hapıse gırseydım hıc bır sey odemeyecektım.

  35. GERCEKCI Says:

    Sayın APC/Çek Mağduru Arkadaşlar,

    -Haksızlık,
    -Adaletsizlik,
    -Hukuksuzluk,

    kaynağı kanunlardan biz APC/Çek mağdurlarını en çok ilgilendireni inşallah TBMM Genel Kurulu ve Cumhurbaşkanlığı süreçleri de tamamlanırsa yokolacak ve zulümlerden bir tanesi bitecek.

    Ama hakszılık, adaletsizlik, hukuksuzluk olan daha pek çok konu var.

    Bunlardan zulüm yaratan 2 tanesi :

    – TAAHHÜDÜ İHLALE VERİLEN HAPİS CEZASI
    – ŞAHSİ KONUTLARA YAPILAN HACİZ EZİYETİ

    Bu 2 uygulamada vicdana, insanlığa uygun olmadığı gibi hakka, hukuka ve AVRUPA İNSAN HAKLARI SÖZLEŞMESİNE de aykırı.

    Benim bu 2 konuda sıkıntım yok çok şükür. Ama biliyor, görüyor, ve duyuyorum ki NİYETİ DOLANDIRICILIK OLMAYAN, ÇEKİNİ ÖDEMEMEK GİBİ BİR DÜŞÜNCE İÇİNDE ASLA OLMAYAN GERÇEK ÇEK MAĞDURU pek çok arkadaşımız bu 2 uygulamanın zulmü altında da inliyorlar.

    Bu itibarla; karşılıksız vadeli çeke hapis cezası verilmesi gibi insanlık dışı bir uygulamanın kalkmasından sonra bu 2 uygulamanın da kaldırılması için birliğimizi, beraberliğimizi korumamız ve bu konuda da mücadele etmemiz gerektiğine yürekten inanıyorum.

    MÜCADELEYE DEVAM EDELİM DİYORUM …

  36. ömer Says:

    rahmi bey meclisten ne zaman oylanır

    • rahmiofluoglu Says:

      haftaya..

      • ömer Says:

        inşallah doğduğumuz gün olacak bu kriz esnasında borcumu ödüyeyim diye herşeyimi kaybettim şimdi sadece geçim derdine düştüm kazandığım para sadece aile geçimime yetiyor beni üzen şu avukatların ve bunun gibi art niyetlerin bizi üç kağıtçı olarak nitelendirmesi bunu unutmamalılar bizler kriz ortamında her şeylerini kaybetmiş insanlarız üç kağıtçı değiliz

  37. magdur Says:

    Selam,
    Rahmi bey ev eşyası haczinin sınırlandırılması ve icra taahhütleri ile ilgili de sanırım bir çalışma var ama içerik hakkında hiç bir detaya raslayamadım, sadece 1 gün basında haber olsu arkası gelmedi. Bu konuda bilginiz var mı acaba? teşekkürler..

    • rahmiofluoglu Says:

      Bu ay meclise gelmesi bekleniyor..

      • magdur Says:

        Yani takvim gazetesinin haberi doğru mu?

  38. mirac Says:

    cok teşekkür ederim sayın ofluoglu allah razı olsun

  39. ömer Says:

    rahmi her şey için teşekkürler önemli değil bu tarz insanların ne dediği ALLAH yolunuzu açık etsin

  40. mirac Says:

    sayın hocam ceza evinde verdimiz tahütler ne olcak ne olursunuz bilgiledirimisiniz şimdiden teşekkür ederim

    • rahmiofluoglu Says:

      Hepsi düşecek..ceza, çek taahhüdü falan kalmayacak..


Bir Cevap Yazın

