NE YAPMALI?

NERELERDE NE HATALAR YAPILDI?

BUGÜNDEN SONRA NELER YAPMALI? SİZLER DÜŞÜNÜN, BİZE YAZIN, BUGÜN BEN  BU KONUDA BU BLOGDA BİR DEĞERLENDİRME YAPACAĞIM.

15 Yanıt to “NE YAPMALI?”

  1. oyun Says:

    çok düşünmek lazım çokk.

  2. özcan Says:

    değerli arkadaşlar burhan abinin dediğini yapmamız gerek sayın rahmi ofluoğluda olduktan sonra bu iş tamamdır meclisin önünde toplanmamız lazım ben gelemiyeceğim ama eşim ve çocuklarım gidecekler lütfen hep birlik olalım yoksa daha çok uğraş veririz AİHM ne eger tatilden önce bu işi halledemezsek ondan sonra toplu dilekçe veririz önce sayın ofluoğlu ve burhan beyin dediğini yapmamız lzm ALLAH hepimizi kurtarsın

  3. Hasan UTMA Says:

    Herkes boşuna uğraşıyor biz 2 dilekçe yazalım 1.si diğer birkaç arkadaşın dediği gibi avrupa insan hakları derneği 2. si ABD başkanlığına böylece kendilerini kötü duruma düşmemek için kurtarmaya çalışacaklardır biz çıkarttıramıyorsak yasayı bir çıkartana şikayet edelim imralıdakini kurtaranlarda onlar değilmi?belki çocukca ama denemekde fayda var ayrıca meclis önündede toplanalım şimdiye kadar tüm kozlarımızı tek tek oynadık hepsini sahaya sürelim bizim bu insanlarla dikleşmemiz ne fayda verdi veya veriyor
    kolayı onları yönetenlere şikayet etmek ayrıca tüm görüntülü basınıda yönlendirebilmek lazım

  4. BURHAN İŞCAN Says:

    SAYIN mağdurlar MECLİS ÖNÜNDE 23 HAZİRANDA TOPLANMAYI ORGANİZE ETMİŞLER. SAYIN OFLUOĞLU DA OLACAKMIŞ AYRINTILAR cek-magdurlari blogspot com da duyrulur. burhan işcan

  5. seker765 Says:

    sayın ofluoğlu…
    aylardır bizim için vermiş olduğunuz mücadeleyi son derece saygın buluyorum ve şahsım adına sizlere teşekkürlerimi arz ediyorum…

    sayın ofluoğlu, sizin vermiş olduğunuz bu mücadele elbette büyük ses getiriyor ..ancak bir noktada kilitlenip kalıyoruz…sebebi ise siyasi netlik…nedir bu ? ortaya bir tasarı metni atılmıştır…mesnetsizdir..değişimci hiçbir yanı yoktur…daha da ağırlaştırılmış müeyyideler kapsar…ab uyum yasaları gereği kesinlikle değildir…insanlık ayıbı hapis cezası devamı vardır…vs…vs.. içeriğine yazılabilecek dahası pek çoktur…

    ancak sayın ofluoğlu …bu tasarının bence özünü anlatması gereken kast unsurunun araştırılması gereği yok mudur?..yada neden yoktur?
    sayın ofluoğlu siz çek mağdurlarını toptan potansiyel dolandırıcı olarak görebilecek bir hukuk anlayışının varlığını düşünebiliyor musunuz efendim?

    ticarette iflas yok mudur?…iflas eden kişi yada kurum illaki dolandırıcı mıdır?..dolandırıcı ise eğer ticaretin mayası DOLANDIRICILIKTIR…

    o zaman soracağız insanlara ..arkadaş mesleğiniz nedir??
    esnafım…yada tüccarım dediği zaman o kişiye derhal siz yanlış söylediniz siz DOLANDIRICI sınız dersek bu tck suç değil midir?
    kişi size kişilik haklarını tacizden ceza davası yada tazminat davası açamazmı??

    ben sizden bu noktada yapabileceklerimizin var olup olmadığını sormak istiyorum..sorunumuzu irdelemeye yada anlatmaya çalıştığımız yön bizi bir noktada çıkmaza sokuyor…zira siyatsetçi ne derse o…bu olmamalıdır…

    bence hukukçularımızın üstad larımızın benim yukarıda anlatmaya çalıştığım düşüncelerim doğrultusunda haraket kabiliyeti sağlayabilmeleri sizcede makul değil midir?
    özetle diyorum ki bir de işi bu yönden ele alsak bize fayda sağlamaz mı?

    değerli fikirlerinizi almak istiyorum..size saygılarımı ve hürmetlerimi arz ediyorum…

    seker765

  6. atik sadi Says:

    Sayın Ofluoğlo AİH’e başvurmal için lütfen önderlik yapınız.Ayrıca telefonunuz nedir yazarsanız siteye sizinle irtibata geçelim.Tşk.

  7. BURHAN İŞCAN Says:

    SAMİMİYSENİZ BU YAZIMI TEK KELİME KAÇIRMADAN OKUYUN YANLIŞ YAPTIM-YANLIŞ YAPTIK HEMEN DÜZELTELİM Mİ? Evet yanlış yaptım; sizlere mesajlarımı uzun uzun yazdım. Ayrıntıları göstermeye çalıştım, gösteremedim, göremediniz. Keşke kısa mesajlar verme alışkanlığı edinseydim.Evet yanlış yaptım; bloglara ve bloglarda paylaşım yapan sizlere fazla güvendim, verdiğim mesajların algılandığını, mağdurlarında organize edilmiş olduğunu zannettim. Geç katılmanın etkisizliğini fark edemedim.sorunları ve çözüm yollarını tam anlamıyla biliyoruz ve üstesinden geleceğiz hissine kapıldım. Bireysel bazı mücadeleleri toplumsal olarak yorumladım. Hepsinden kötüsü zafere çok ama çok yaklaşmışken, uzaklaşıyor olmamızı fark edemedim.. Mağdur yakınlarının yeterince fedakarlık yapmadığını göremedim. Düşene bir tekmede yakınlarımızdan geldiği hakikatini unuttum.Akşam haberlerinde fark ettim tüm bu yanlışlıklarımı. A.B. Rumuzlu Dostum sağ ol. Uyarını geç de olsa fark ettim. Zafere yakın olmanın, zafer kazanmak olmadığını anımsattın bana. Evet bu yanlışlarımız avucumuz içindeki kuşu kaçırmamıza sebep olacaktı. Bir tek doğru hareketim vardı oda sizlere telefon numaramı vermek.Bir anne telefon etti dün akşam. Umut arıyordu telefonumdan. Ve kendini ele verdi. Sevdiklerimiz için yeterince fedakarlık yapmıyorduk. Ben de haklı olarak yazılarımdaki mesajlarımı veremediğimi, zira yazılarımın okunmadığı fikrine kapıldım. Zira gül ve bülbül hikayesi sevdiklerimiz için fedakarlık yapmanın mesajıydı. Okunmamış ki ben mecliste tek başınaydım yada ferdi bazı mücadeleler vardı. Ve bu anne şimdiki davetim için mazeretler sıralıyor arkasındanda evladına sevgisini anlatıyor, mahpusluğuna dayanamıyorum diyordu.

  8. BURHAN İŞCAN Says:

    SAMİMİYSENİZ BU YAZIMI TEK KELİME KAÇIRMADAN OKUYUN

    YANLIŞ YAPTIM-YANLIŞ YAPTIK HEMEN DÜZELTELİM Mİ?

    Evet yanlış yaptım; sizlere mesajlarımı uzun uzun yazdım. Ayrıntıları göstermeye çalıştım, gösteremedim, göremediniz. Keşke kısa mesajlar verme alışkanlığı edinseydim.
    Evet yanlış yaptım; bloglara ve bloglarda paylaşım yapan sizlere fazla güvendim, verdiğim mesajların algılandığını, mağdurlarında organize edilmiş olduğunu zannettim. Geç katılmanın etkisizliğini fark edemedim.sorunları ve çözüm yollarını tam anlamıyla biliyoruz ve üstesinden geleceğiz hissine kapıldım. Bireysel bazı mücadeleleri toplumsal olarak yorumladım. Hepsinden kötüsü zafere çok ama çok yaklaşmışken, uzaklaşıyor olmamızı fark edemedim.. Mağdur yakınlarının yeterince fedakarlık yapmadığını göremedim. Düşene bir tekmede yakınlarımızdan geldiği hakikatini unuttum.
    Akşam haberlerinde fark ettim tüm bu yanlışlıklarımı. A.B. Rumuzlu Dostum sağ ol. Uyarını geç de olsa fark ettim. Zafere yakın olmanın, zafer kazanmak olmadığını anımsattın bana. Evet bu yanlışlarımız avucumuz içindeki kuşu kaçırmamıza sebep olacaktı. Bir tek doğru hareketim vardı oda sizlere telefon numaramı vermek.
    Bir anne telefon etti dün akşam. Umut arıyordu telefonumdan. Ve kendini ele verdi. Sevdiklerimiz için yeterince fedakarlık yapmıyorduk. Ben de haklı olarak yazılarımdaki mesajlarımı veremediğimi, zira yazılarımın okunmadığı fikrine kapıldım. Zira gül ve bülbül hikayesi sevdiklerimiz için fedakarlık yapmanın mesajıydı. Okunmamış ki ben mecliste tek başınaydım yada ferdi bazı mücadeleler vardı. Ve bu anne şimdiki davetim için mazeretler sıralıyor arkasındanda evladına sevgisini anlatıyor, mahpusluğuna dayanamıyorum diyordu.
    Akşam haberlerinde organize olmuş mücadele örneği seyrettim. BBDK önünde kendilerini zincire vurmuş KREDİ KARTI MAĞDURLARI mücadelesi. İster istemez haber yapılıyor. Aklıma A.B. rumuzlu dost geldi.(dost acı söyler). Keşke telefonla ulaşsaydı bana. Hatam sizlerin organize olmadığınızı fark edemeden, sizleri veya yakınlarınızı ellerinizde çiçeklerle mecliste beyhude beklemek oldu.
    Kredi kartlarıyla ilgili yasa haftaya genel kurulda ve çıkacak. ÇEK YASASI tam anlamıyla hazır ve lehe ama bekletiliyor. Bizler fedakarlık yapmazsak bu yasa EKİM ayına kalacak söylentileri var. Benim için çok zayıf bir ihtimaldi. Sayın Adalet Komisyon Başkanı Vekilimiz Ahmet İyimaya ile görüşmemden intibaım buydu. Ama şimdi zayıf gördüğüm ihtimal kuvvetleniyor görüntüsü var. Avucumuz içindeki kuşu kaçırıyor muyuz? Yoksa bu kuşa daha güvenli bir ortam mı gerekiyor? Benim mecliste edindiğim intibaa, yasanın hazır olduğu idi. Hazır olmayan tek şey FİNANS VE KAYNAK AKTARIMI idi. Bankalarda buna yanaşmıyordu. 17. haziran 2009 tarihli Sabah Gazetesi’nde; kredi kartları mağdurluğunda bankaların da suça ortak olduklarını kabul ettikleri için bankaları da hazır zannettim. Sayın A li BABACAN’dan görüş beklenilmesi de bu finans sorunu içindi.
    BİZDEN SİHİRBAZLIK YAPMAMIZ BEKLENECEK
    Sayın vekilimiz Hakkı KÖYLÜ’nün üstüne basa basa söylediği tek şey çek yasasındaki hapisliğin (dolaylı yoldan) BORCUN ÖDENMESİ İÇİN VAZGEÇİLEMEZ BİR TAZYİK UNSURUDUR. Sayın Köylü’nün hukuk anlayışının derecesi de tam bu noktada başlıyor. TEORİ ve UYGULAMA
    Teorinin doğruluğu uygulamada belli olur. Uygulamalar ortadadır. Uygulama yanlışsa teoride kağıt üzerinde doğru olarak kalır. Gerçeklik payı o kadardır. İlkel toplumlarda teoriler deneme yanılma yöntemi ile sınanır. Bilim Teknolojileri Çağında (keşke bu çağın farkına varsak) bilgisayar üzerinde sanal ortamlarda, SİMÜLASYON PROGRAMLARI ile sınanır. Ve Sayın Köylü BANA “niçin temyiz yoluna başvurmadınız? Zaman kazanırdınız” demiştir. ÇÖZÜMÜ YARGITAYDA ARAYAN DEVLETÇİLİK ANLAYIŞI. Bu yasadaki hapislik teorisinin hapishanelerde ve kaçak yaşayan çek mağdurlarının sayısı ile yanlışlığı ortadadır. Problem de buradadır. SAYI NE KADAR? Sayı bin kişi olmuş, 100 bin kişi olmuş fark etmez. Geçerli olan ERAZYON ve onu görmektir. Kapanan fabrikalar, işyerleri, dağılan aileler,ocağı sönen yuvalar,ortada kalan çocuklar ödenmeyen ve çığ gibi büyüyen borçlar, davalar ve hapislikler. BİZİM SORUNUMUZDA İŞTE BU. Bu manzarayı, teorinin çöküşünü gösterememek. Hükümet bu yüzden BU NOKTADA BİZDEN SİHİRBAZLIK BEKLEMEKTEDİR. Bir başka yanlış teori. İleriyi göremeden atılan bir teori. Sayın Hakkı KÖYLÜ ifade ediyor teoriyi. “Her şeylerini satıp ödesinler borçlarını”. İçimizde kaç simyager var acaba,taşları altına çevirecek. Kendileri babaysa (ki yüzlerine söyledim) evladı için bu fedakarlığı yapmaz mı ki. Param veya satılacak bir şeylerim olsa evladıma değişir miyim? Nedendir çırpınmalarım. Çarenin bolluğunda çaresiz kalmak acıdır. “benzin vardı da biz mi içtik” cevabımız da bu. Çekinin üzerine trilyon yazıp ben bunu 5 senede kazanamam anlayışında ki dolandırıcılarla bir tutmak anlayışı. Akla karayı ayırtamamak.
    Ve sorulan bir başka soru; “Neden bu duruma düştünüz?” En akıllıca sorulacak soru bence bu ve bütün teorilerde bu soru üzerinde yoğunlaşıp kurulmalı.
    CEVAPLAR:1- YANLIŞ BİR TEMAYÜLÜN SÜRDÜRÜLMESİ 2-HAKİKİ DOLANDIRICI İLE(KALPAZAN) BORÇ KUL HAKKIDIR, NAMUSTUR GÖRÜŞÜNDE BORCA SADIKLARI AYIRAMAMAK.
    Hükümetin çıkmazı; Yanlış devletçilik anlayışı, ERAZYONU gördüğü halde önleyici finansı bulamamak, hazır finansa uzak anlayışı ile bakmak, ADALETE, HUKUKA VE HUKUKÇUYA GÜVENİN VE SAYGININ BİTTİĞİNİ görememek, “DEVLET BABA” imajının yıkılmasına seyirci kalmak.
    HAPİSLE TAZYİK FİNANS KAYNAĞI YARATMAZ. Aksine alacaklı ile borçlu arasında kin gütmeye, toplum barışını yok etmeye huzursuzlukların oluşmasına yol açar. Hapishanede borç ödenmeyeceği gibi, hapisten çıkan da borcunu ödemez. Katillerle, din ve devlet düşmanlarıyla, dolandırıcı ve sahtekarlarla bir arada hapiste tutulmanın verdiği alışkanlık nedendir. “Üzüm üzüme baka baka kararır.”
    GEÇ GELEN ADALET ADALET DEĞİLDİR.
    İDARİ PARA CEZASI; alacaklı ile borçluyu anlaşmaya mecbur edecektir. Bu da borcun yeniden yapılanmasını dolayısıyla parça parça da olsa ödemeyi sağlayacaktır. Aranan finans budur. Cereme ve külfet olmadan bulunan finans. Bu teori şu anda sessiz sedasız uygulanmaktadır. Doğruluğu ispat edilmiştir. Ancak 3167 sayılı yasanın halen uygulamada kalması engeller oluşturmaktadır. Zira hapislik yanlısı avukatların yönlendirilmesi ile hapisliklerden medet, ölü gözünden yaş beklenmektedir.
    Ekonomide kendi kendine oluşacak güven ortamını da sağlayacak bu teoridir. Ben simüle ettim. Deneme yanılma yöntemi de doğrulanmıştır. Ve bu teori %80 i yabancıların elinde olan bankalara da muhtaç etmez. Kendi yağımızla kavruluruz. Global ekonomik krizin etkisiylede vurulan çek oranında %47 oranında (hükümete göre) artmaktadır. Bu durum yılın ilk beş ayı içindir. Önceleri bu duruma sessiz kalan sanayi kesimi bile artık sesini çıkartmaktadır. Öyleyse önümüzde çözümsüzlükten doğacak felaket vardır. Sanayi duracak işsizlikler artacaktır. Bu krizi ancak TOPLUMSAL UZLAŞI önleyebilir. Bunun içinde 3167 sayılı yasa yok edilmelidir. Benzeri de olmamalıdır. Meclisin bu sorunun hallini tatil sonuna bırakması felakete çanak tutmak olacaktır.

    EVET DOSTLARIM; zaman 22 haziran 2009 PAZARTESİ sabahı, yer meclis bahçesi ana bina basın girişi önü, eylem; çiçek sunmak- bu teoriyi anlatmak- mağdurlukları dile getirmek.
    Ben Sayın Hakkı KÖYLÜ Milletvekilimizin TEORİSİ’NİN yanlışlığını, davamız teorisinin haklılığını anlatmaya (elimde çiçeklerle) yine meclise gidiyorum.
    DAVASINA İNANMIŞ MAĞDURLARI VE YAKINLARINI DA DAVET EDİYORUM.
    İBRAHİMLER İÇİN BÜLBÜLLÜK YAPMAYACAKSANIZ ne gelin, ne de artık bu platformlarda bir tek yazı yazın. Beni de aramayın. Zira ben ŞEKİLCİLİK ARKASINDA GİZLENEN SAHTECİLİĞE VE SAMİMİYETSİZLİĞE TOKUM. Burhan İŞCAN (0537 370 48 30)

  9. Ncdt Says:

    Aihm yapılacak başvurular neyi ,ne zaman getirir bilmiyorum ama toplu halde başvuru iyi fikir olabilir hatta cezaevlerinde yatan çek cezalılarını da haberdar edersek kısa sürede çoğunluk sağlanır vede bizleri yönettiğini sananların dikkati çekilir kanısındayım Saygılarımla.

  10. eylemci Says:

    ARKADAŞLAR ARTIK,GELİNEN NOKTADA YAPTIGIMIZ MÜCADELE(TEL,FAX MAAİL)PASİF KALMAKTADIR,,AYLARDIR YAPIYORUZ BUNU,ARTIK ETKİLİ VE SES GETİRİCİ BİR ŞEY LER YAPMANIN ZAMANI GELDİ VE GEÇİYOR.İNSANLAR TEK TEK YAKALANIP İÇERİ ATILIYOR.EN BASİT ÖRNEGİ BLOGLARDAN TANIDIGIMIZ VE MÜCADELE ORTAGI ARKADAŞLARIMIZDA TEKER TEKER ALINIYOR.VE DAHA BİZLERİN BİLMEDİGİ DUYMADIGI İNSANLAR YOLLARDAN,EVLERİNDEN,KAÇTIGI,SAKLANDIGI YERLERDEN BULUNUP ALINIYOR.İÇERDE İNSANLAR 6 AYDIR BOŞ YERE YATIYOR,,VE AİLELERİ PERİŞAN,DURUM BÖYLE İKEN TATİL KONUSUNDA HEMEN UZLAŞMA SAGLAYAN VEKİLLERİN HİÇ UMURLARINDA DEGİLİZ,,BUNUN İÇİNMİ OYLARIMIZI VERİP VEKİL TAYİN ETTİK..ARTIK KESKİN EYLEMLERİN ZAMANI GELMİŞTİR,,NE PAHASINA OLURSA OLSUN…

    GEÇTİGİMİZ GÜNLERDE BİR GAZETE İLANI FİKRİ VARDI,Bİ ÇOK ARKADAŞ DESTEK VERDİ BAZI ARKADAŞLARDA KARŞI ÇIKTI.

    BENCE BU EYLEMİ GERÇEKLEŞTİRMEMİZ GEREKİR ARTIK,,BİR GAZETEYE ÇOK GÜZEL DÜZENLENMİŞ KISA VE ÖZ TÜM KANUNSUZLUKLARI,TÜM MAĞDURİYETLERİ ANLATAN BİR İLAN VERMELİYİZ,,,ARKASINDAN DA BASIN AÇIKLAMASI,,BÜYÜK SES GETİRECEKTİR.BİR GAZETEDE YAYINLANDIGI ZAMAN DİGER TÜM BASIN HEMEN HABER YAPACAKTIR,DUYMAYAN KALMAYACAKTIR,SİTEMİZDEN HABERİ OLMAYAN YÜZBİNLERDE BU MÜCADELEYE İŞTİRAK EDECEKTİR.

    MADDİ SIKINTI ÇEKEN ARKADAŞLAR BU KONUYA PARASAL İŞTİRAK ETMEYEBİLİRLER,BİZLER HEP AYNI SIKINTILARI YAŞADIK VE HALEN YAŞIYORUZ.BİRBİRİMİZİ ANLAYIŞLA KARŞILAYACAGIMIZDAN EMİNİM.

    ŞİMDİ BURADA,,HEPİMİZİN ADLİ KONUMU HEMEN HEMEN AYNI BU KONUDA BİZE DESTEK OLACAK İLAN İŞİNİ ORGANİZE EDECEK GÜVENİLİR ARKADAŞLARA İHTİYAÇ VAR,,,AV,OFLUOGLU OLABİLİR,,SYN OFLUOĞLU EGER KABUL EDERDE ÜSTLENİRSE,,,HERKES ELİNDEN GELEN MİKTARI VERİLEN BİR HESABA YATIRIR VE VE MİKTARIN GÜN GÜN NE KADAR OLDUGU VE NE EKSİK KALDIGI KONUSUNDA DA BİLGİLENİRSEK UMUYORUM DURUMU MÜSAİT ARKADAŞLAR ÇOK KISA ZAMAN DA GEREKEN MİKTARA ULAŞMAMIZI SAGLARLAR.

    BİR DENEYELİM ARKADAŞLAR NE ÇIKAR ,,KARŞI OLAN ARKADAŞLAR DA TEKRAR DÜŞÜNSÜN.KİMSE PARA VERMEK ZORUNDA DEGİL,,Kİ DURUMU MÜSAİT OLANLAR ELİNDEN NE GELİRSE YATIRIR.BEN EMİNİMKİ 2 GÜNDE BU MİKTAR HESAPTA BİRİKİR,,

    TÜM BLOGLARDAKİ ARKADAŞLARDA BU İŞİ TEKRAR Bİ DÜŞÜNMESİNİ RİCA EDİYORUM,,VE OLUMLU CEVAPLAR BEKLİYORUM

    SYN OFLUOĞLUNDANDA BU KONUDA GÖRÜŞ RİCA EDİYORUM.BİZLERE VERDİGİ DESTEKTEN VE MESLEGİNE GÖSTERDİGİ GEREKEN İLGİ ALAKA VE SAYGI İÇİN ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM.

    ONLAR TATİL YAPARLARKEN İNSANLARIMIZ 4 DUVAR ARASINDA KALACAK İNSANLARIMIZ SAKLANDIKLARI YERDEN KORKU NEDENİ İLE ÇIKAMAYACAK,ÇOCUKLAR EŞLER ANNELER BABALARIN YAZ AYLARI ZEHİR OLACAK,,,BUNA GÖZ YUMMAYALIM.

    ÖRGÜTLÜ MÜCADELENİN BAŞARISIZLIGI DÜNYA TARİHİNDE HENÜZ GÖRÜNMEMİŞTİR

    HERKESE BAŞARILAR,,ÖZGÜRLÜKLER DİLERİM,,,SAYGILAR.

  11. zero Says:

    Metrisin önünde yapılacak basın toplantısıda büyük ses getirir.. kim düşündüyse güzel fikir..

  12. zero Says:

    Bencede ama sayısal olarak cidde rakamlarda dilekçe olursa büyük ses getirecektir AİHM başkada yol kalmadı artık

  13. gokhan usta Says:

    rahmi bey benim düşüncemde sizin önderliğinizde AİHM ne başvurmak olacaktır.
    tek tek yada topluca önemli olan sadece emsal karar çıkartmaktır.
    vekalet yada dilekçe örneğini bekliyorum.

  14. hasan Says:

    abi benim düşüncem aihm başvurmak buda sizin önderliginizde olacak,

  15. Huseyin Celik Says:

    Bu gun yarin derken yedi sekiz aydir iki kelimeyi degistirip yasayi cikarmadilar. Gorustugumuz insanlar ki iyimaya dahil net cevap veremiyorlar. Bankalarin kuklalari olduklari surece, belli parali kesim ve ceklerle isleri olanlarin ki bunlarin icinde babacanin babasi mustafa babacan da var baskilari oldugu surece bizim lehimize yasa cikmasi mumkun gorunmuyor. Arkadaslar yurtdisinda oldugum icin fiilen elimden birsey gelmiyor. Rahmi bey simdiye kadar bizlerin zaten temsilcisi gibi adalet adina insanlik adina elinden geleni yapmistir. Ve anlasilan o ki simdiden sonrada ne meclis nede naska bir yer bize yardimci olamaz. bize ancak yine Av. Rahmi bey yardimci olur. Rahmi beyin goruslerinizi bekliyorum sozune karsilik yaziyorum benim gorusum sadece netle degil telefonlada irtibata gecip Rahmi bey nerde ise orada toplanalim. ses getirecek eylem planlayalim. Cigeri bes para etmez bir kac hain bile imralidakinin ozgurlugunun kesinlikle imkansiz oldugunu bildikleri halde ve kendi ozgurluklerini tehlikeye atarak onun ozgurlugu icin eylem yapiyorlar. ki bizlerin yapacagi eylem kesinlikle hukuk disina cikmadan ses getirmek amaciyla olur. Eger kenetlenip Av. Rahmi beyle birlik olup adim atarsak mutlaka sonuc aliriz diye dusunuyorum. Bana gecen gun Rahmi bey dedi ki bin cek magduru birlikte meclisin onunde toplansa bu is biter. Neden olmasin arkadaslar maillere cevap bile vermiyorlar telefonlara verdikleri cevap da hep ezber yani ugrasiyoruz gorusuyoruz falan. Benim korkum tatilden sonraya kalmasi bile degil Kalsa ne olacak sanki tatil bitince hemen hemen yasayi cikaracaklarini hic sanmiyorum. Onca hukuksuz bir durum ortada iken yilbasindan bugune kanunsuz bir sekilde insanlar ceza evinde yattiklarini bildikleri halde (ki basta basbakan , babacan dahil yilbasindan beri olusan bosluktan herkesin haberi var ve benim kanaatim gormezlikten gelmelerini isteyen yine bu birkac baron) yasayi cikarmayan insanlar tatilden sonra da daha rahat bir sekilde davranip daha da geciktirecekler.Kredi karti yasasi bankalarin batagini kurtarmak adina nasil bir hizla cikiyor hepimiz goruyoruz. Istihdam paketi diye bir yasa hazirliginda hukumet ve ortada net bir tasari bile yok ama sabah haberlerde tatilden once yasalasmasi bekleniyor diyor. Ama cek yasasi malesef bu ulkenin gercek sahiplerinin lehine degil uc bes baronun lehine gelisiyor bunu hepimiz goruyoruz. Lutfen birlik olup Rahmi bey gibi bizim icin en buyuk firsati kacirmayalim


Bir Cevap Yazın

