Ben yanmasam, sen yanmasan, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?..

vatan                                                                                                                            

İşte Erdoğan’ın esinlendiği Nazım Hikmet’in şiiri…

 Hava kurşun gibi ağır!Bağır, bağır, bağır, bağırıyorum.

Koşun, kurşun eritmeğe çağırıyorum…

O diyor ki bana:

- Sen kendi sesinle kül olursun ey!

Kerem gibi yana yana…

Deeeert çok, hemdert yok

Yüreklerin kulakları sağır…

Hava kurşun gibi ağır…

Ben diyorum ki ona:

- Kül olayım Kerem gibi yana yana.

Ben yanmasam,

sen yanmasan,

biz yanmasak,

nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa..

SESİNDEN DİNLEMEK İÇİN LİNK :http://www.youtube.com/watch?v=tnL1OVVxWrI 

HABERİN TAMAMI İÇİN

 
Genel kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . 4 Comments »

4 Yanıt to “Ben yanmasam, sen yanmasan, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?..”

  1. stalin Says:

    Sosyalizm bu ülkede olsaydı padişah bozuntusu tayyip erdoğan o şiiri söyleyebilirmiydi acaba?

  2. emree Says:

    nazım bugün yaşasa yine hapse atılacağı yine sürgün olacağı ve yine nazım hikmet vatan hainliğine devam ediyor hala diyeceği aşikardır eskinin bugünden farkı bıyıklı amcalar gitti sakallılar geldi ve hiroşimalı kız kendine yeni arkadaşlıklar edindi afganistanda filistinden ırakdan yani bide açlığımıza şükretmeyi öğrendik birileri kıçını kaldırtıp yüzünü gerdirirken 16.büyük ekonomi demokrasisi dillere şaeyan yüce devlet nerde ???

  3. soluk siyah Says:

    Ustanın moskovada mezarından gözyaşı gibi su akmaya başlamış demişler ne oluyor diye rus bilim adamları incelemeye gelmiş sonra birisi çıkıp demişki R T E nazım ustanın şiirini ağzına almış diye ondan sonra çözülmüş bu olay

  4. Avukat Says:

    [...] Ben yanmasam, sen yanmasan, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?.. [...]


Bir Cevap Yazın

